Recenzija Wet n Wild ruževa za usne, odličnih lakića za nokte i pudera u kamenu :)

wet n wild kolaž

Hello……..wow1-onion-head-emoticonpomalo završavam sa promjenama na blogu na kojiima radim već skoro dva mjeseca, bar ono što trenutno imam u planu kao i postove sa više tema, pa sam skužila kako već dugo vremena nisam napisala neki post o dekorativi. Stoga sam krenula u lov na slikice koje sam prije napravila i neke sada te objedinila ih u postić o jednom od meni najdražih brendova dekorativne kozmetike, a koji je nadasve kvalitetan i prilično jeftine cijene.

O nekim proizvodima sam već pisala, neke ću vam sada predstaviti, a svakako ćete ovaj brend još vidjeti kod mene jer su  mi već na popisu da kupim maskaru, tekući puder i možda još ruževa ili lakića jer sam oduševljena sa njima, nekako se nadam da ću s vremenom sve isprobati – osim rumenila i bronzera, jer tako je to dok imate boju puti na koju bi vam i duh bio zavidan. lol

Jedino ..Wet n Wild nije dostupan u svakom Dm-u tako da moram ići baš u specifični kako bih ih ulovila…a ja sam obično takve sreće da završim baš u onom gdi ih nema.crying3-onion-head-emoticon

Sve proizvode koji će biti recenzirani danas kupila sam sama – kome je to važno, a budući da sam ih skupila nekoliko odlučila sam napraviti jedan veći postić posvećen ovom brendu.

wet n wild main

Ako želite baciti oko na prijašnji post i recenziji 3 Wet n Wild proizvoda, linkić je ovdje.

Pisala sam o Coverall Presed powder – puderu u kamenu Fair nijanse, zatim odličnom i jako kvalitetnom lakiću za nokte I need a refresh mint te MegaGlow Illuminating powderu.

https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/04/09/recenzija-3-wet-n-wild-stvarcice-coverall-pressed-powder-megalast-lak-za-nokte-i-megaglo-illuminating-powder/

WET N WILD –  već više od 30 godina kreira trendove prilagođene ženama svih dobnih skupina, boje kože i staleža, a dobar balans pristupačnosti i kvalitete čini ga jednim od najcjenjenijih i najprodavanijih brandova dekorativne kozmetike na područjuSjeverne Amerike. Inspiriran je modom, noćnim životom i kulturom Los Angelesa te se pomno prate posljedni trendovi i postižu najviši standardi stila i kvalitete.

Više od 400 nijansi boja privuklo je i Fergie, pjevačicu Black Eyed Peas-a koja je postala zaštitno lice kolekcije ovog brenda.

GDJE KUPITI: neke DM trgovine i Accessoires , kompletni popis svih prodajnih mjesta nalazi se na zadnjoj stranici online kataloga na Facebook stranici, a za vas koji nemate Facebook fotkala sam vam popis pa ću vam priložiti fotkicu na kraju posta

Ovo je službena stranica —>

http://www.wetnwildbeauty.com/

https://www.facebook.com/wetnwildcroatia   –> Facebook stranica na kojoj imate trenutnu ponudu proizvoda, lijepe fotkice, sve cijene i online katalog

Katalogić sa popisom proizvoda i cijenama –

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.559599150792596.1073741836.550195161732995&type=3

wet n wild veljača picture

1. WET N WILD COVERALL PRESSED POWDER

Prozračna, svilenkasto glatka formula stvara uglađeni završetak za blistavi izgled koji traje cijeli dan te česticama mikro-praha koje se stope sa kožom bez trusenja. VisiBright ™tehnologija ostavlja kožu savršenom i hidratiziranom. Najbolje djeluje kad se koristi u kombinaciji sa CoverAll ® Cream Foundation.

Idealan partner tekućem puderu. Svilenkasto-glatka formula daje savršeno baršunast izgled licu. Ima 5 nijansi: Fair, Fair/Light, Light, Light/Medium i Medium.

CIJENA: 29, 90 kn

O ovome puderu u kamenu sam vam već pričala u prijašnjem postu, ali budući da je trenutno moj najdraži puder u kamenu – svakako ga vrijedi još jednom spomenuti. Prije nisam toliko često koristila pudere u kamenu – jednostavno mi se nije dalo cementirati lice u tolikoj mjeri iako sam bila dosta privržena Rimmelovom Stay Matte puderu u kamenu, samo što ga u zadnje vrijeme je dosta teško za nabaviti.sigh onion

Zatim sam isprobala ovog slatkiša i jednostavno se od tad nismo prestali družiti – i kao što vidite na fotkici gdje glumim hrčka za zimu, izvukla sam čak neke ambalaže potrošenih pudera jer su mi baš fora pa nikad ne znate kad će vam zatrebati.

wet n wild puderi

Ono što me posebno privuklo ovom puderu jest nijansa koju koristim – Fair – koja je zapravo za duhove ko ja i takve svijetle nijanse je dosta teško pronaći jer stalno prave te pudere  ko da svi ležimo cijeli dan u solariju.sleg

Puder ima 7.5 grama, cijena mu je oko 30 kn i kutijica je zaljepljena tako da ste sigurni kako nitko nije petljao unutra, dolazi sa malom spužvicom za nanošenje i formula je lagana i baršunasta. Meni je prilično dobar – pogotovo od kad sam smanjila korištenje tekućeg pudera – te ovaj puder često nanosim na kremu za lice.

wnw puder 3Ispod imam hidratantnu i hranjivu kremu koja se brzo upija, ali i veže ovaj praškasti puder tako da skupa prilično dobro rade ono što trebam – da s njime ujednačim ton kože, sakrijem sitnije nepravilnosti ili zakamufliram svoj vječito crveni nos, ljubičaste žilice iznad oka ili lagano matiranje t – zone.djedica

Naravno, sa Fair nijansim nećete kamuflirati veće probleme niti će matirati jako masnu t zonu, ali za normalnu upotrebu je dobar. Također ga koristim i nakon nanošenja tekućeg pudera jer ga lagano posvijetli – koliko god bila najsvjetlija nijansa koju koristim od tekućeg pudera meni još uvijek uspiju biti pretamni.tap tap

ebelin dm spužvice

Ako ga koristim redovito – moram kupovati novi puder u kamenu svaki mjesec,  zato ih i skupljam ko hrčak, srećom pa mu  je cijena pristupačna.

A od  nekih nedostataka bih spomenula samu ambalažu – tj. naljepnicu sa kojom je puder zatvoren, ako ju ne uspijete pravilno skinuti dolje u jednom potezu, bogme ćete se namučiti da ju ogulite dolje do te mjere da bi najrađe već skakala po njemu da se otvori te dok idete prema kraju proizvoda malo teže ga je iskoristiti kompletno .smiley-wise angry

Spužvicu za nanošenje ionako zamijenim prema procjeni, samo zato jer sam ih lijena prati – obično kupim u Dm-u mali Ebelin set – mislim da dođu oko 16 kn….naravno, možete ga nanositi s čime god vam bolje paše – Beautyblender, četkice, razne spužvice….ove spužvice upijaju malo previše proizvoda, ali meni je ovako ok.

Više detalja imate u postiću od prije, ali meni je ovo jedan od trenutno najdražih pudera u kamenu, a dolazi u 5 nijansi koje su više napravljene za blijedu put – što je svakako pohvalno….i ocjena proizvoda je oko 4.8/5.

wet n wild lakić

2. WET N WILD – WILD SHINE – BURGUNDY FROST

Best seller među lakovima. Dostupan je u širokoj paleti boja sa metalik, sjajnim i kremastim efektima. 

CIJENA: 14.90 kn

Još jedna stvarčica koja me totalno oduševila od Wet n Wild brenda su svakako lakovi za nokte. Jednostavno morate probati kako bi se sami uvjerili u to – kao što sam i ja – vječni skeptik. Isprva nisam vjerovala da tako jeftini lakovi za nokte mogu biti odlične kvalitete, ali nakon isprobavanja sam ih svakako mogla uvrstiti u kategoriju kvalitetnih lakova poput OPI, Collistara, nekih Manhattan lakića, Rimmel Space Dust kolekcije, A England – koji imaju predivne nijanse, ali ih je također teško nabaviti kod nas.love-onion-head-emoticon

Lakići ne sadržavaju štetne sastojke, nemaju toliko intenzivni miris da bi pokrenuli migrenu – nešto sa čime ja stalno patim, imaju prilično dobru četkicu, dobru militražu, suši se dosta brzo, ima nekih stvarno primamljivih boja, imaju odličnu pigmentaciju  i stvarno fascinantnu dugotrajnost bez obzira što radili ( što se tiče Megalast kolekcije )…….također ne ostavljaju žutilo na noktima i ne oštećuju……….a cijena? Cijelih 15 kn – 23 kn, ovisno kojeg kupujete……..yep, nisam ni ja vjerovala…cheer1-onion-head-emoticon

Imate već recenzirani lakić nježne zelenkaste mint boje iz Megalast kolekcije nijanse I need a refresh mint, a uzela sam još jedan lakić s namjerom da vam ga s vremenom  dadem u darivanje, ali toliko mi se sviđala nijansa da sam ju jednostavno zadržala za sebe……sorryte, drugi put.lol

Jedino sam se namučila pokušavajući slikati lakić i ruževe, nažalost ne mogu napraviti čuda sa 5 mp kamerom.…..falling misery onion

wet n wild nailpolish swatch

Wet n Wild lakić iz Wild Shine kolekcije dolazi u slatkoj staklenoj bočici i 12.7 ml proizvoda te nijansu koju sam uzela jest Burgundy Frost – E412A – tamnije crveno-ružičaste nijanse, ali jedna prilično zamamna i misterioznija nijansa koja me odmah oduševila.loveeeeee onion

Cijena mu je samo 15 kn, ima prilično dobru četkicu, tanju i dulju nego kod I need refresh mint nijanse, kojoj ne ispadaju vlakna i dovoljno je fleksibilna da s njome možete dobro nanijeti lak za nokte. Također dosta čvrsto se lakić može zatvoriti pa nema sušenja lakića niti stvaranja osušene korice na vrhu bočice – barem ja nisam primijetila – i nakon par mjeseci bočica je i dalje kao nova. Ipak je ovo previše ml da bih ju i potrošila do kraja.

Formula je prilično dobra, miris nije toliko intenzivan i nije mi ni jednom okinuo migrenu, ili sam imala sreće…..nisam primijetila nikakvo oštećenje na noktima nakon skidanja laka, te se lakić može bez problema skinuti dolje bez da morate izlijati pola bočice odstranjivača i ribati pola sata.

Sama nijansa je meni predivna, a ja niti nisam za takve boje,  obično nosim tamnije nijanse svega – neku tamniju metalic sivu, crnu, tamno ljubičastu, vamp tamno crvenu ili brončanu, ponekad neku metalik tamno zelenu, ovisno o nijansi.phsyco onion

Nijansa je dosta pigmentirana pa je jedan sloj dovoljan i jako se brzo suši – nekih 15 -20 sekundi. Imajte na umu ako koristite neku kremu ili ulje za njegu kožice oko noktiju da najprije obrišete tragove proizvoda sa noktiju inače će vam se lakić početi brže guliti dolje.

Možete staviti i neku bazu prvo i kao što rekoh jedna nijansa je dovoljna, ali ja obično stavim još jedan sloj nakon što se prvi osuši te završni sloj 3d efekta, trenutno još uvijek koristim Rimmelov 3D Plumping Finishing Touch Top Coat……tek toliko da dobijem intenzivnu, lijepu i sjajnu nijansu. Sa ovom nijansom možete napraviti i staklenu manikuru – koja je prilično obični celofan papir narezan na razne sitnije djeliće te zatim stavljen na nijansu laka za nokte preko kojeg prođete sa nadlakom…..ali efekt je stvarno predivan. oh my onion

Dugotrajnost je meni prilično dobra, iako perem suđe i radim ostale kućanske poslove, ipak nije toliko dugotrajan ko Megalast lakovi .

OCJENA 5/5loveeeeee onion

Ja sam oduševljena sa Wet n wild lakićima za nokte, imaju stvarno odličnu kvalitetu za jako pristupačnu cijenu i nisam mogla naći niti jednu manu – što se baš ne može reći za neke skuplje lakiće koje sam probala. Imaju veliku militražu, slatke bočice i dobru četkicu, odličnu pigmentaciju i postojanost. Jedino bih voljela da ima malo više nijansi.

Iz ove kolekcije zapelo mi je još nijansi za oko – poput Caribbean Frost, Eggplant Frost, Blue Moon,Kaleidoscope, Black Creme – svakako ih provjerite – meni su predivne, a ja sam obično dosta mrzovoljno gunđalo što se nijansi lakova za nokte tiče.lol

wet n wild ruževi i lak

3. WET N WILD SILKFINISH LIPSTICK

Ruž za usne u širokoj paleti boja, sa vitaminom A i E te aloe verom, posebno nježne strukture za lagano nanošenje i ugodan osjećaj.

CIJENA : 14.90 kn

Vjerujem da ste već dosad čuli o Wet n Wild ruževima za usne jer su se jako brzo uvukli u listu boljih ruževa za usne što se same formule tiče. Ja imam dvije nijanse iz Silkfinish kolekcije, također postoje Megalast ruževi – cijena je 22.90 kn i mislim da su oni dugotrajniji i postojaniji od Silkfinisha.

Ja i kupovina ruževa za usne uvijek završi nekako jadno – ne mogu naći nijansu koju želim, ona nijansa koja mi se sviđa mi nikako ne stoji, formula isušuje usne, postojanost je nikakva, id……………jedan od rjeđih ruževa koje sam stvarno favorizirala je bila brončana shimmer nijansa od Rimmela, ali prestala se proizvoditi……moja sreća……gaah miserystoga sam tražila neki sličan i odlučila uzeti Wet n wild – Java. Iako nije ista nijansa jer je ovo više obična smeđe – čokoladna nijansa, i dalje sam zadovoljna sa njime jer mi takve brončano – smeđe nijanse pristaju……..nema smisla, ali ok.

wet n wild java

Drugi ruž sam vam također željela dati u darivanje, ali sama nijansa me privlačila tako dugo dok jednostavno nisam ju odlučila ostaviti sebi – ovo je tamnija ružičasta nijansa sa blagim shimmerom – Dark Pink Frost.

Ruževi su u sivkastoj ambalaži sa 3.6 grama proizvoda.

Iako poklopac škljocne tijekom zatvaranja, ambalaža je dosta labava i ponekad se ruž sam otvori, također ambalaža je od slabe plastike i može puknuti……..dok me iskreno najviše naživcira onaj plastični omot koji štiti ruž – ali…..nikad ga ne uspijem iz prve skinuti dolje i onda patim dok napokon ne uspijem zguliti taj omot. Tako da najviše nedostataka što se ovog ruža tiče ide upravo na ambalažu.gaah misery

wet n wild ruž 2

Miris ruža mi nekako vuče na puderasto – slatkasti, nije intenzivan, formula je prilično dobra, lako se nanosi i razmazuje, ruževi su čak i dosta pigmentirani i ugodni na usnama. Nikad nisam osjetila da bi mi usne bila poslije suhe ili da bi me zatezale tako da sam zadovoljna sa formulom, čak je okus na neki način ugodan, ne volim one reske ili umjetne formule …….ali……..

Postojanost mu  nije najjača strana, čak i ako ništa ne jedete ili pijete, također ponekad može se ljuštiti u komadićima ili stvoriti koricu na usnama – čega  nisam baš fan. Prosječno će trajati možda sat vremena.

Ponekad pomogne nanijeti neko sjajilo sa dobrom formulom pa se time taj problemčić malo spriječi, ali iako sam zadovoljna sa formulom na usnama i nijansama, moglo bi se još poraditi na par stvari.

wet n wild lipstick swatces

Dark Pink Frost je nježna ružičasta nijansa sa blagim shimmerom, dosta kremasta i udobna na usnama, dok je Java više čokoladna i sa jako sitnim i jedva primjetnim shimmerom, ta nijansa više ide u kombinaciju sa nekim bezbojnim sjajilom. Oba ostavljaju lagane tragove – primjerice na čaši. Što se tiče tih sitnih čestica – nisu intenzivne ili velike niti ih završi sve po svuda, što je svakako plus.cheer2-onion-head-emoticon

Cijena im je jako jeftina, ………možda zbog te mazive formule mrvicu se brže troše od npr. Loreal ruževa za usne Star Secret kolekcije, imam predivnu 328 nijansu koju nikako da recenziram na blogu.

OCJENA 4.2/5

Iako uvelike volim ove ruževe jer niti ne tražim puno, najviše nedostataka se odnosi na labavu ambalažu ili njeno pucanje te teže otvaranje same zaštitne folije. Formula je ok i ne isušuje usne, nijanse su dovoljno pigmentirane – ali ponekad se ruž zna ljuštiti dolje pa opet morate priskočiti nekim trikovima da bi to spriječili. Također bih voljela da je postojanost malo dulja.

Kao što vidite, kupila sam 2 nijanse i još ih planiram uzeti – ako uspijem naći nešto što će mi odgovarati i mislim da ih se svakako  isplati probati, također moram naći neku mat nijansu Megalast ruževa, što je prava muka jer mat ruževi sa mojom snjeguljičinom puti i tamnozelenim očima nekako djeluju prestrogo na meni. crying2-onion-head-emoticon

Eto, toliko o Wet n Wild proizvodima, svakako im dajte šansu jer se može naći odličnih stvari, a dosta su jeftini. Dalje idem tipkati još postova – možda o još lakića, jer me dugo vremena kopkaju OPI lakići, samo što ih je muka za slikati, ili neki smiješni postić, recenzija slatkiša…….darivanje povodom trećeg blog rođendana se također bliži – možda ga pokrenem za tjedan dana, rekli ste da vas iznenadim sa nagradicama i pravilima…stay tuned…….dok ne riješimo tu misteriju.work-onion-head-emoticon

prodajna mjesta wet and wild

 

 

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije - dekorativna kozmetika, Recenzije - njega lica, Recenzije - ruke i nokti, Recenzije -njega usana, Savjeti i beauty trikovi :) and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Recenzija Wet n Wild ruževa za usne, odličnih lakića za nokte i pudera u kamenu :)

  1. Pingback: Recenzija 4 Wet n Wild proizvoda -Eyeshadow primer, rumenilo, lak za nokte i Brow highlighter :) | SANA SOREY

  2. Marija says:

    Meni se sviđaju MegaLast ruževi, trajnost im je odlična i jako su pigmentirani! No lakovi su mi se pokazali kao čisti promašaj, ne izdrže niti dva dana.

  3. ZmajaT. says:

    Kupila sam taj Java prije po godine i mogu reć da mi je to najveći fail ikad. Nešto najodvratnije što sam na usta stavila xD Boja koju vidim i koja mi bude na ustima kad ga stavim nemau veze s vezom. I nosila sam ga jednom i sve su mi frendice rekle da je odvratan xD Al njihovih mat imam 6 valjda i svi su ok… 😀

    • sanasorey says:

      a kako kome, meni je ok, pašu mi smeđe nijanse, a opet ne mogu nać onu koja mi bi bila super…rimmelova se prestala proizvoditi čim sam ju ja otkrila…ahahahaha

Leave a Reply

