Nekih 16 promjena koje sam uvela na blogu u zadnjih dva mjeseca

beauty kolaž 2

Hello…gothic fairy……u zadnja dva mjeseca sam prilično intenzivno radila na nekim promjenama na blogu – započela sam sa par jednostavnih stvari koje sam željela promjeniti dok na kraju nisam počela cjepidlačiti. ……..možda ih niti ne uspijem sve nabrojati.

Neke stvari sam htjela poboljšati, ali nisam imala vremena za to – većinom jer moj blogić će sada imati tri godine od osnutka – pa bilo kakve promjene koje želite uvesti – morate biti svjesni da trebate proći kroz tri godine svojeg rada….a za to treba vremena, živaca i strpljenja.djedica

Također jedan od razloga što me ponukalo na to jest da mi je konačno dojadilo gledati na neke stvari kroz prste te mislim da nakon tri godine popuštanja vrijeme je za malo pooštravanje nekih stvari – pogotovo što se tiče darivanja.

Pa, krenimo kroz listu promjena koje sam uvela:

  1. DARIVANJAxmas cheer onion

Budući da sam nakon završetka Xmas Cheera bila malo razočarana i ljuta na način sa kojim neki ljudi tretiraju ta darivanja ko da su nešto što MI MORAMO raditi, moramo kupovati nagrade za druge, trpjeti sve gluposti, prigovore, žalbe i ljutnju jer kud baš od tisuću i nešto prijava niste baš izabrali tu osobu……..odlučila sam napisati detaljna pravila darivanja na mojem blogu.

Objasnila sam sve što sam htjela reći i ta pravila su vam napisana na posebnoj stranici na blogu – stvarno vas molim da ih se i držite – tamo se nalaze sve upute o sudjelovanju, bodovanju, izvlačenju, objavi i isporuci nagrada. Nalaze se na ovom linku:

https://shadowdaleraven.wordpress.com/giveawaysdarivanja/

Iskreno mislim da je moj blog jedan od onih gdje imate apsolutnu svu slobodu i puno opcija – što se darivanja tiče. Nikad ne dajem jedan lak za  nokte i olovku za obrve, napravim debele pakete za svakoga koje na kraju većinom šaljem Tiskom zbog kilaže. Radim po 2 ili 3 takva paketa po jednom darivanju, još si sami birate za kojeg se želite natjecati i uvijek slušam ako želite napraviti neku zamjenu u nagradici – ako vam baš nešto ne paše pa vam mogu ponuditi nešto drugo što trenutno imam.sleg

Imate puno opcija za sudjelovanje – ostavljam vam opciju sudjelovanja na blogu i na Facebooku – jer znam da nemate svi Facebook, niti ostale mreže pa pokušavam pojednostaviti koliko mogu. Nemate kod mene instagrama, googla plusa, pinteresta natječaja, tagiranja 100 ljudi i ostalih cirkusa.

Ako sudjelujete na blogu dobivate dodatni unos, plus za svako shareanje na nekoj mreži. Ako je izvlačenje na randomu – dobijete izreske izvlačenje te čak i popis gdje se ta osoba nalazi. Ako radim kreativni natječaj – prezentiram vam dokaze zašto sam nešto odabrala kao dobitno, također možete i sami vidjeti unose drugih natjecatanja.

Kod mene nema lajkova, taganja frendova, navlačenja ih na rukav da nešto lajkaju ili komentiraju, također ne dopuštam copy paste sadržaja sa neta, iskorištavanje djece ili ljubimaca itd, nema pjesmica kod mene niti zašto baš vi morate osvojiti ovo niti kome bi poklonili,itd.

kolaž darivanja

Čekam dobitnike i par dana ako treba, sama ih još obavijestim ako mogu do njih – i kako nakon svih tih prilagođenih pravila vama još uvijek imam probleme sa određenom skupinom ljudi?sleg

Dosad sam sigurno nagradila oko 50 ljudi, i to ne sa jednim proizvodom nego paketićima, ponekad nagradim nekoga iz čista mira – ponekad pošaljem nekome ako baš želi nešto probati, a ja imam viška. Svejedno je da li ste tek došli ili ste dugo tamo – dobijete dokaze izvlačenja, ne trebate naslikavati nagradu koju ste dobili – dovoljno je samo jednu rečenicu napisati da je stiglo………..i zašto onda opet imam problema?ljut

Tada da, sada sam sve pooštrila – ne stavim komplicirana pravila, ali oštro ću ih provjeravati – uvijek mi je bilo glupo da moram sve gledati i raditi nekakve epske diskvalifikacije radi neke kreme, gela za tuširanje, šminke…….ali očito ću morati.

Nagradice su s vremenom postale bolje i bogatije, ponekad je vrijednost jednog paketića 200-300 kn, i jednostavno sam došla do zaključka ……znate što? Ja to ne moram…..nigdje ne  piše da ja moram organizirati darivanja, koliko vam trebam dati i što…….pa ako ja mogu tjednima ili mjesecima skupljati nagradice i kupovati iz svog džepa da bi nekoga obradovala, e onda bogme možete se i vi držati pravila. Ja niti sam milijunaš niti mi doma netko nosi te stvari u prikolicama za kamione.ljut

Tako da vas molim – pročitajte dobro pravila i držite se tih par sitnih i jednostavnih uputa – niti ja to pišem jer mi je dosadno, niti potratim 4-5 sati da bi vas popisala jer stvarno nemam što za raditi……..dodatno shareanje na drugim mrežama ne znači da mi se potpisujete svaka dva dana na postu niti da me gnjavite kad će biti izvlačenje i zašto već nije jer ću vas DISKVALIFICIRATI.

loyal readers photo

2. KATEGORIJA NAGRAĐIVANJA VJERNIH ČITATELJA

Ovo sam imala u planu uvesti već neko vrijeme – što ne znači da ja dobro ne znam tko me prati i komentira ili postavlja pitanja, bilo u inboks, na stranici, blogu ili mailu…….djedica

Nema veze da li se radi o novim ljudima ili dugogodišnjim čitateljima, ali aktivnost je ključ. Također ne očekujem od vas da lajkate i komentirati svaki post kojeg napravim ili svaku napisanu rečenicu, ali ovo je kategorija za ljude koji stvarno i čitaju moje postove – te me trebate uvjeriti da ste nešto i stvarno pročitali.

Vjerni čitatelj se ne smatra netko tko lajka svaku moju riječ i komentira svaku moju nagradnu igru – da odmah razjasnim i to jer sam dobila i takvo pitanje……………….stvarno? Ali……….ozbiljno?facepalm

Ovo je zahvala tim ljudima na vremenu što me čitaju, podržavaju, daju prijedloge, kritike, svoje mišljenje i ideje..stoga ću ovu kategoriju oštro suditi i nagradice će biti upravo za  te osobe – također ono što ćete dobiti bit će možda nešto što je aktualno taj mjesec, možda vam ponudim da si birate sami, svakako vam ne mislim nešto utrpati što ni ja sama neću koristiti.

Nagradica će biti neki paketić od 4-5 full size proizvoda te će takvi čitatelji biti izabrani otprilike svaka 2 mj ….toliko da dadem vremena i novim čitateljima koji su se tek pridružili da konkuriraju.

Stavila sam neki omjer aktivnosti – 65 posto na blogu, 35 posto na Facebooku. Još jedna stvar – s vremenom su mi neki od vas postali dragi prijatelji –  ako nešto želim nekome poslati onda se sa njima obračunam privatno – zapamtite, aktivnost na blogu je ključ za ovu kategoriju nagrada, pogotovo kroz vrijeme. Par rečenica u jedan mjesec i onda ljutnja zašto nisam vas izabrala sigurno neće proći.sleg

dobitnici xmas cheer 2015

3. ALBUM SA SVIM DOBITNICIMA NAGRADNIH IGARA

Ovo je nešto što sam izgleda morala napraviti – nakon svake nagradne igre dobitnici su izvučeni i objavljeni u postu gdje se nalazi i darivanje, sa svim izrescima i dokazima, zatim objavljeni na Facebooku te sada i dodani u posebni album.

Na blogu se također sve nagradne igre skupa sa dobitnicima nalaze u posebnoj kategoriji – Nagradne igre i darivanja.

Tako da……..ako ih ne vidite tamo, znači da niti nisu objavljeni još……deset poruka zašto nisu sigurno neće ubrzati proces.ljutAlbum se nalazi ovdje:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.499780820191745.1073741829.135740679929096&type=3

Stvorila sam album na Facebooku koji sadrži sve nagradne igre dosad sa fotkicama nagradama koje ste mogli osvojiti – kao i dobitnike, editirane fotke sa objavama dobitnika te sam dodala i sve dokaze za svako darivanje. Da…….to je bilo zabavno, pogotovo jer sam potratila par sati na to kao i provjeravanje svake nagradne igre na blogu i dodavanje svih mogućih dokaza koje imam – pogotovo jer je traženje istih bilo muka i pol po kojim su sve folderima, stikovima i diskovima završili…..yey……….shrug

ChibiMaker5

4. KATEGORIZACIJA ALBUMA NA FACEBOOKU

Kad sam već radila album sa svim nagradnim igrama, odlučila sam i ostalo prebaciti u nekoliko albuma na Facebooku – radi lakšeg snalaženja i pregleda. Tako da sad imate nekoliko albuma sa različitim temama.

Jedan od posebnog značaja je album Svi recenzirani proizvodi dosad – u kojem možete pronaći glavne fotkice svih proizvoda koje sam recenzirala dosad na blogu te odmah i linkiće koji vode na taj post. Mislim da je to dobra ideja jer u albumu vidite fotkice proizvoda i lakše vidite nešto što bi vas moglo zanimati – te odmah imate i link pri ruci.yayAlbum se nalazi ovdje :

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.501468880022939.1073741832.135740679929096&type=3

Naravno, sad kad sam ih složila, lako ih je updateati – ali sam posao je trebao užasno puno vremena – jer opet, trebate kategorizirati 3 godine rada.

Osim tih albuma ima ih još nekoliko – poput onog koji sadrži sve recenzije slatkiša i grickalica, zatim album sa stvarima koje sam dobila na recenziranje – gdje mogu lakše pratiti što trebam recenzirati i kad je stiglo – ali i vi možete uvijek provjeriti koliko je moje mišljenje objektivno – bez obzira da li je nešto dobiveno for free ili kupljeno.

Sljedeći su albumi sa cool fotkicama ili stvarima iz kupovina, zatim postovi iz random ili smiješne kategorije, postovi iz kategorija gostiju bloga..……….lakše je za snalaženje.

5. TWITTER

Ne koristim puno mreža jer jednostavno mi niti ne trebaju – imam Google plus i Instagram samo zato jer mi je u jednoj točki u životu trebalo – to ne znači da ih i aktivno koristim. Najviše sam na blogu, Facebooku, tu i tamo Pinterestu te Twitteru – ali samo zato jer je automatski spojeno sa blogom. Inače ne znam što bih pametnog imala za reći.misli

Budući da sam radila malo preinake po svim društvenim mrežama – malo sam updateala i promijenila neke stvari na Twitteru – ali – ponovit ću, automatski je spojen sa blogom te objavi linkove novih recenzija.

6. PINTEREST

Ovo i Instagram su mi nekako preslični pa jedva koristim jednog – napravila sam ga dok je tek nastao pa su se svi odjednom furali na njega – ali nemam toliko vremena zujati od jedne mreže do druge. Ipak, dodala sam sve slike sa bloga u albume na Pinterestu – pa, skoro sve, minus moje osobne fotke ili neke stare mutnije dok sam imala još groznu kameru.lol

Tako da tamo imate kolaž fotkica – samo više njih – iz svih postova koje sam dosad napisala, albume po recenziranim proizvodima iz svijeta kozmetike, slatkiša, gostiju bloga….ili neke cool fotkice, fantasy ili goth fotke i slično.

 

facebook blog banner

7. NOVI COVER NA BLOGU TE FACEBOOKU

Ovo je nešto što sam željela stvoriti još dok sam osnovala blog – željela sam napraviti svoj blog cover koji bi predstavljao moj blog, projekte, ali i  moj način rada i osobnost – željela sam nešto svojeg, kreativnog, unikatnog, nešto što bi već fotkicom govorilo  o meni….a ne samo preuzeti neku fotku sa neta i to je to.cheer1-onion-head-emoticon

Iako to još uvijek nije ono što sam imala originalno u planu – ali mislim da je na kraju ispao ok, naravno, ovo je ideja koja je na kraju odnijela nekoliko sata planiranja, kreiranja i igranja sa time dok nije izgledalo ok – ali sviđa mi se.

Stvorila sam i male chibi verzije koje su slične meni – te osobnosti koju imaju – željela bih da ih mogu nekako sama nacrtati te još više personalizirati…………meni je novi cover baš cool, zar ne?Fox Wow

8. KATEGORIZACIJA TEMA NA BLOGU, TAGANJE POSTOVA  I SEARCH THE BLOG OPCIJA

Ovo je projektić koji mi je gotovo isprao mozak – da bih kategorizirala svaki post u temu koju pripada kao i označila sa tagovima – morala sam otvoriti svaki post kojeg sam dosad napisala…………..a to je bogme trajalo i trajalo……………..work-onion-head-emoticon

Iako na kraju ne izgleda kao da je nešto napravljeno – što je nekako i najgore – ali sad sve postove možete pronaći raspoređene po pojedinim temama – npr. Recenzije kozmetike – koja se i dalje cjepka na druge teme – poput Recenzije za njegu tijela ili lica, usana, itd., Postovi sa gostima bloga, Random ili smiješni postovi, Recenzije slatkiša, Blog vijesti .

Također sam pomaknula samu kategorizaciju odmah na prvo mjesto nadesno – pa se možete lakše snalaziti.cute2-onion-head-emoticon

Taganje postova je nešto na što ispočetka ne obraćate pažnju – ali, s vremenom na svoju žalost skužite kako je od velike važnosti – jer prema tim tagovima ljudi pretražaju pojmove koji ih zanimaju . Tako da mogu ja napisati predobar post – ali ako ga ne označim o čemu se radi sa par ključnih riječi – male su šanse da će Google opće izbaciti kod pretrage.crying2-onion-head-emoticon

Lekcija koju sam naučila na teži način ……………kako rekoh, kategorije postova su vam sad odmah prve nadesno pokraj postova – također odmah ispod njih imate Search the blog opcijuza lakše snalaženje, tako da možete pretraživati prema brendovima i ili nekom specifičnom proizvodu, tagu i slično.

afrodita piling i mlijeko bolja fotka

9. POPIS SVIH RECENZIRANIH PROIZVODA DOSAD

Da se odmah nadovežem na pretragu bloga ako vas nešto zanima – ovdje se nalazi i potpuna lista svih proizvoda koje sam dosad recenzirala – tako da ako  vidite nešto na listi i zanima vas, samo  utipkate u pretragu i naći ćete post sa njim.

Dosad je oko 200 recenziranih proizvoda iz svijeta kozmetike – recenzije slatkiša i finih stvarčica su odvojene posebno – ali i dalje ih možete normalno tražiti. Popis se nalazi ovdje:

https://shadowdaleraven.wordpress.com/all-reviews-so-farrecenzije-dosad/

Proizvodi su popisani na engleskom i hrvatskom jeziku – jedino što me užasno nervira da se ta lista stalno poremeti i ne želi biti onako kako ju složim – pa su brojevi sve po svuda. gaah miserySkužila sam to nakon otvaranja na drugačijim uređajima – kod mene izgleda normalno – na laptopu ili mobitelu je već zbrkano. Pa, još uvijek imate popis – jedino ne izgleda vizualno fantastično.

10. MALE VIZUALNE PROMJENE

Malo sam se igrala sa opcijama na blogu, ali koliko god WordPress ima neke stvari dobre, toliko opet nemate ono što bi željeli. Pa, neke stvari sam izbacila jer su nevažne ili ih pomaknula na samo dno – dok su Kategorije proizvoda, Search opcija, kontakt info, društvene mreže koje koristim pomaknuti da su bolje pristupačni.

Kao i broj posjeta bloga – wordpress ne podržava google analizu, iako ja statistiku vidim u malo drugačijem formatu.

Tako da su vam  nadesno sa strane stavljene sve mogućnosti kako možete pratiti blog – ako želite, kao i neki moji albumi sa fotkicama ili linkovi na ok web shopove. Također imate i kratki popis nekoliko zadnjih postova, nabrojane stranice bloga te samu arhivu po mjesecima – koja je zapravo puno više korisna meni nego vama – pogotovo jer čim završim jedno ispiranje mozga sa otvaranjem svih postova – sjetim se da bih mogla dodati nešto drugo – što na kraju zahtijeva isti proces………eh, škorpije…….scorpion

11. KREIRANE SU POSEBNE STRANICE NA BLOGU

Iz početka imala sam samo par stranica na samom blogu – nalaze se gore na crnoj podlozi- i sadržavale su listu recenziranih proizvoda, home page i pravila bloga.

Ali, odlučila sam si dati truda i zapravo malo više oblikovati i predstaviti svoj blog pa sam stvorila više stranica i nekako ih podijelila prema temama.

Svaka tema bloga ima svoju stranicu gdje je detaljno objašnjena – kao što će biti i nove koje ću dodati. Tako da imate sve što trebate znati o projektu – Gosti bloga, sve što trebate znati o Giveaways – darivanjima, stranicu sa popisom Svi recenziranih proizvoda dosad, kao i onu za temu sa slatkišima, Fun and random stuff te Few things about me – ovo je malo predstavljanje moje malenkosti i osobnosti……da, ima i moja fotka, raritet. lol

Sve stranice napisane su na engleskom i hrvatskom – naša verzija je obično dolje niže, samo trebate malo skrolati.

U dijelu o meni nalazi se i kontakt info – ovo sam prevela kao posebni post na blogu i linkić vam je odmah na početku…..ili evo ovdje –

https://shadowdaleraven.wordpress.com/2016/02/01/par-rijeci-o-meni/

Također imam detaljno objašnjeno i način rada za svaku temu, kao i postupak samih recenzija – u što svakako spadaju da se ne volim naslikavati sa proizvodima, neću padat u nesvijest i hvalit ih do neba te zadržavam pravo odbijanja suradnja u kojim bi se na bilo koji način manipuliralo mojim tekstom. Koliko je god super dok nešto i dobijete za svoj rad pa možete testirati i pisati o time  – nije vrijedno prodavanje svoje duše za to. sleg

wet n wild kolaž

12. FOTKICE NA BLOGU

Ovo je nešto što me još uvijek nervira. Ispočetka nisam imala nikakvu kameru  jer je jednostavno bila grozna – sada imam 5 mp – ali koliko sam god zahvalna za taj mali “upgrade” – ne možete napraviti čuda sa njome – pogotovo što drugi koriste bar tri put veću rezoluciju. Tako da dok ne smislim kako riješiti taj problem – ostat će da ću se i dalje vrtjeti oko nekog predmeta ukrug, slikati 50 fotki od kojih možda na kraju mogu upotrijebiti dvije.

Ali, nažalost, fotkice sa blog postova iz moje prve godine rada ne mogu zamijeniti – neke proizvode koje sam imala doma sam opet fotkala i zamijenila sam boljima – ali  neke ne koristim više niti mi nisu odgovarali ni prvi puta……….tako da i same fotkice su ostale onakve kakve jesu………što me baš ne čini sretnom jer tko god dođe na blog i nije upoznat s mojim radom – jednostavno će se pitati koji je to vrag za mutnu fotku – iako je od tad prošlo već 3 godine………..

Znam da ste se već navikli na moje podloge koje su većinom par istih pa me neki često zafrkavaju da baš volim onu sa motorom iza – istina, obožavam motore….ali….dok nešto fotkate podloga vam je itekako problem – neki proizvodi jednostavno grozno izgledaju na vašoj omiljenoj podlogi gdje ste ih htjeli fotkati – ne vide se slova, boja je nekako izblijedila, izgleda mutniije, itd……………plastificirane podloge pomažu jer ponekad mogu izoštriti dizajn i boje na ambalaži pa fotke izgledaju kao da su bolje rezolucije nego što jesu. tap tap

ukrasne podloge

Čak sam kupila neke nove podlogice koje su mi već super poslužile za nove fotke – iako nisam fan fotki gdje ima hrpa bisera, nakita, ružinih latica, perlica i to je sve pažljivo namontirano – ipak mislim da ljudi ne dolaze čitat recenzije da vide koliko sjajnog nakita netko ima nego radi proizvoda i da želim takve fotke onda bih uzela profesionalne fotke samom brenda koje ionako izgledaju savršeno. Ali, ima i druga strana toga da vam fotke ipak ne mogu biti grozne – tako da moram  nać neku sredinu.

Također moje fotke su nekako prepoznatljive – po ovim slatkim stikerima kao i tekst sa emotikonima i gifovima, stvorila sam i nekoliko kolaža koji reprezentiraju svoje teme – samo se nadam da će i ostati moji – a ne da ću morati nekoga naganjati po netu jer koristi moj rad kao svoj. gaah misery

13. KATEGORIJA MJESEČNIH SAŽETAKA POSTOVA

Ovo sam već prije pokrenula samo sam trebala malo posložiti i napisati 2 nova posta koji bi obuhvatili moj rad do određenog mjeseca.

Ovo je moja ideja – željela sam napisati sažetke postova u određenom periodu – primjerice što ste mogli čitati kroz nekoliko mjeseci – ovisno koliko sam pisala. Prvo, vidite koje su sve bile teme i kad – zatim vidite glavne fotkice o čemu sam pisala ili recenzirane proizvode, imate mali sažetak o čemu je bilo riječ, dodani citat iz samog posta te na kraju linkić koji vodi na sam post ako želite saznati više…….cool, zar ne?Fox Wow

https://shadowdaleraven.wordpress.com/category/blog-mjesecni-sazeci-svih-postova/

Ovo je dobra ideja za podsjećanje čitatelja na postove koje sam  napisala – možda su neke propustili,  možda da se podsjete na neke starije postove – ali i odlična opcija za nove čitatelje koji se tek moraju upoznati sa blogom, temama i mojim načinom rada.

Puno lakše je otvoriti sam sažetak – vidjeti teme, fotkice – i ako vidite nešto što vas zanima kliknete na sam link. Puno bolje nego da se izgubite u skrolanju na samom blogu – pogotovo u hrpi teksta kojeg natipkam u jednom postu. lol

Tako da sam sa sažetcima dostigla sve postove napisane do kraja siječnja 2016, a dok napišem još nekoliko da imam nekih 15 njih otprilike – napisat ću idući koji će pokrivati postove nadalje.

Baš sam ponosna na tu ideju, pogotovo jer kod mene nema favorita ovih ili onih, ispražnjene boce onoga ili ovoga, što sam kupila, mjeseca u slikama, što imam, blablabla……………blabla

14. NOVE TEME NA BLOGU

Nikad mi nije bila namjera pisati samo o jednom te istome – zato sam od početka bloga imala bar tri teme – jedna je recenziranje proizvoda, druga predstavljanje tuđih hobija ili unikatnih radova sa malim intervjuićem i darivanjem koje sami kontroliraju, te također projektić koji se vuče dugo vremena i prije bloga -a to je razgovor, teme ili postovi kako se boriti s depresijom ili bilo kakvim obllikom maltretiranja ili zlostavljanja. 

Ali, odlučila sam da trebam malo živnuti sa blogom i dodati s vremenom još tema i kategorija.

žena hr kolaž

  1. Unboxing postovi – iliti ga kopanja po kutijicama koje imate i predstavljanje što je bilo u njima – iako ovo ipak neće biti česta tema, ali ovisno o situaciji ću vam ponekad napisati o neki takav postić – poput o Žena.hr kutijima koje sam dobila ili neke kutije sa proizvodima koje sam dobila na testiranje.

https://shadowdaleraven.wordpress.com/category/recenzije-kutijica-sa-proizvodima/

2. Savjeti i beauty trikovi – ovi su postići koji sadrže neke korisne informacije koji bi vam mogle pomoći, bilo da će sadržavati cijeli post sa trikovima ili samo postić koji sadrži neku korisnu ili lakšu verziju korištenja nečeg – ali svakako planiram napisati više na ovu temu

https://shadowdaleraven.wordpress.com/category/hrvatski-jezik-recenzije-kozmetika/savjeti-i-beauty-trikovi/

3. Random ili smiješni postovi – nešto opušteniji i duhoviti postovi koji se ne mogu baš oklasificirati kao neka tema – više zabavne kategorije – bilo da je riječ o nekom smiješnom postu, ili mojim pričicama kako sam se uspješno negdje osramotila……što sam našla zabavnog za gledati ili pratiti, itd

https://shadowdaleraven.wordpress.com/category/random-ili-smijesnipostovi/

4. TV serije, filmovi, anime, knjige  – dosta slobodnog vremena provedem zureći u ekran – pratim puno serija, volim filmove i horore, obožavam mangu i anime, knjiški sam moljac – tako da ću vam povremeno pisati i o tome. O anime serijama sam već bila započela , a radim i na postiću kojeg ću ubrzo objaviti, nadam se, o drugim stvarima………….svakako dobro za razbiti malo monotoniju, zar ne?

5. Recenzije proizvoda koji su me razočarali – iako ću radije pisati liste proizvoda u postu nego napisati cijeli post posvećen njima, ali ovisi o samom proizvodu i dojmu kojeg je ostavio na mene….prilično sam kritična, ali ćete se moći i dobro nasmijati na takve postove

https://shadowdaleraven.wordpress.com/category/hrvatski-jezik-recenzije-kozmetika/proizvodi-i-brendovi-koji-su-me-razocarali/

milke main picture for blog

15. RECENZIJE SLATKIŠA, GRICKALICA I OSTALIH FINIH STVARČICA

Ovo je još jedna nova tema na blogu koju sam odlučila dodati – pa…….nigdje ne piše da moram samo tipkati o kozmetici, veliki sam ljubitelj slatkiša i nezdrave hrane, kupujem ju daleko više nego mesnih proizvoda – pa zašto ne i pisati o tome? Iako bi me jako veselilo da i tu imam sponzore pa bi me strefilo dok bi dobila paketić sa čokoladama – nekako sumnjam, ……….ali veselim se tipkanju o njima i već ste mogli vidjeti te postiće na vidiku, samo da još skužim neku formulu kako da to vizualno dobro izgleda, a da uključim sve info koje trebam. chocolate onion

Dosta volim isprobavati nove stvari – slatke, slane, pržene, jako ljute, zamrznute –  nema veze – ja ću sve pronjuškati i probati – a na ovaj način možemo svi skupa dijeliti tu strast prema nezdravoj hrani.Možda i neki postić sa mjestima gdje ima finih kolača, pizza, itd.

Naravno, to ne znači da ću se držati samo jednog te istog i možda objavim neki dobar recept, nešto zdravog, nešto domaćeg, ili proširim temu na kapućina i čajeve, itd…..ali malim stopama za sada. …..također planiram darivanja iz ove kategorije.

16. PREVOĐENJE POSTOVA NA ENGLESKI JEZIK

Mislim da će za ovo trebati jako puno vremena, iako sam na početku počela pisati na dva jezika, s vremenom sam prestala jer mi je bilo teško balansirati posao, obaveze doma i pisanje postova te još i prevoditi. Zasad sam prevela neke generalne stvari te se nadam da ću s vremenom uspjeti bar neke zanimljivije postove  prevesti i na engleski jezik.

Vjerojatno sam još nešto zaboravila spomenuti jer sam bogme puno radila na blogu, kategorizirala sam si i sve fotke – pogotovo emotikone tako da ih više ne moram tražiti nego jednostavno pretražiti po nazivima, ima još tih sitnica – ali poanta je – uložila sam 2 mjeseca truda na to – da bi na kraju nekome tko tek dođe na blog – bilo jedva išta novog. yeyyyyy…work-onion-head-emoticon

Kao što možete vidjeti – ulažem ogromniiiiiii trud u svoj blog te provodim puno vremena na njemu, mislim da iskreno mogu reći kako sam jedna od rijetkih blogerica tu koje provode toliko sati radeći na svom hobiju – stoga je bilo meni od neke važnosti da neke stvari posložim te sad mogu dalje u tipkanja novih recenzija, tema, projektića, darivanja te novih suradnji. rose onion

Htjela sam ovaj dio završiti prije nego pokrenem treće darivanje povodom blog rođendana – tek toliko da mi duša bude na mjestu.

Darivanje se već pomalo formira i mislim da će biti objavljeno za koji dan, najkasnije u ponedjeljak – pripremila sam vam debele paketiće i mislim da neću previše komplicirati pravila te ću staviti samo random izvlačenje. Stay tuned.whistle onion

milka main picture 2

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Blog pravila /vijesti/objave/, Random (ili smiješni)postovi and tagged , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Nekih 16 promjena koje sam uvela na blogu u zadnjih dva mjeseca

  1. Jasmina Stosic says:

    Uh ovo je meni potrebno u zivotu…sve uredno posloziti….a za slatkise predlazem da stupis u kontakt sa Kawai boxom …vidim da se dele a i dobila sam jedan na nekom blogu iz Ukrajine i strpljivo cekam -ovih dana ce stici -tu nema slatkisa ali ima i drugi box Japan Candy Box …pa vredi probati mnogo je simpaticno i mislim da ce sigurno biti raspolozeni za saradnju obzirom na tvoje poznavanje engleskog. A pravila ko pravila… ok su -sve si primetila a i svidja mi se sto ne ugnjetavas sa tagovanjima i to je to… Srecno !
    ps muti mi se u glavi od Milke :/ mljaaac 😀

    • sanasorey says:

      znam za te boxove, što je još gore dobila sam na freedom japanese market, ja i dvoje ženski, jedna iz hrv, druga iz srbije….njima stiglo, meni ne…poslali su drugu kutiju, kao…nema ni te, već je trebala doći, naravno , prvoj ni traga ni glasa…kad ne šalju da možeš pratiti kud ide…tako da, tolko o mojem oduševljenju….

  2. Maida Dzinovic says:

    Sve promjene su super i pozeljne, ali meni omiljena je nove teme na blogu. Go ahead!

  3. Zimzeleni cvijet says:

    Ovo bi ti moglo olakšati biranje pobjednika, barem za fejs. samo upišeš link darivanja i aplikacija ti sve napravi, ne treba popisivati sve sudionike. 😉
    http://www.fanpagekarma.com/facebook-promotion

    • sanasorey says:

      znam, ali darivanje je na blogu i fejsu, jer nemaju svi fejs…osim toga imam drugačiji sistem bodovanja pa baš moram sama pratiti….a i neki mi se uporno potpisuju deset puta, a onda još jedno deset sa pet različitih profila…….koma…čisto gubljenje vremena

  4. malajasmina says:

    Baš si si dala truda, svaka čast… Da, i meni je najgore kad objavim neko darivanje i onda imaju milijun podpitanja i komentara da to nisam napisala u pravilima, pa me unlike-ju i kažu sretno s nagradnom igrom… I tak… Ko da mi to moramo?! Ali veseli me nekoga nagraditi kad i mene vesele nagrade, logično. A onda gledaju na svaku sitnicu i još se prijete i komentiraju nepotrebno…

    • sanasorey says:

      i mene veseli nekog nagraditi, pogotovo što bar ponekad nešto i komentiraju ili daju mišljenje…i još da ne napišem sve u pravilima…i onda stalno isto – do kad traje, jel smiju ovi sudjelovat s ove države, one…kad će izvlačenje a igra još traje, pa onda im daš sve dokaze, ali neeee…to si ti dala svojim frendicama…ono, dojadilo mi, diskvalificirat ću sve, imaju sve napisano i prozirno….kome pravo kome ne :p…….kako rekoh, neki nas tretiraju ko da mi to moramo :p

Leave a Reply

