Recenzija Afrodita SOS kreme za ruke od badema i Why mask Extreme Hydration maske za lice :)

afrodita krema i maska

Hello….good-luck-onion-head-emoticon već vam  neko vrijeme obećajem da ću napisati par riječi o mojoj najdražoj  maski za lice, a dok ja malo polovim vremena između posla i obaveza – donosim vam ovaj kraći postić o moja trenutno 2 najdraža favorita.

O Afroditi ste kod mene već mogli puno čitati pa vam svako malo predstavim neki proizvod – jednostavno volim omjer kvalitete i cijene njihovih proizvoda.

Jednom drugom prilikom napisati ću vam o svima maskama za lice iz Afroditine ponude, pogotovo jer ih pola niti ne mogu uloviti u dućanima kad idem po njih……ali doći će one u moje šape. lol

maske-skupna3-nova

Afrodita u svojoj ponudi ima trenutno 8 maski za lice – jako pristupačne cijene i odlične kvalitete…..

Možete birati između Why mask Karotin regenerativne maske, Why mask Extreme Hydration – maska za ekstremnu hidrataciju, Why mask – 24 h Lifting mask + piling, Why Mask SOS umirujuća maska, Why Mask 4d laser transformation, Why mask – maska oko očiju, Maska Anti wrinkle + peeling te Young and Pure Osvježavajuća maska Make it perfect.

Više info o pojedinačnim maskama Afrodite možete pronaći ovdje —-

http://www.kozmetika-afrodita.com/cro/beauty-care/proizvodi/linije/njega-lica/maske/

ili ako imate pitanja  posjetite ih na Facebook stranici —> https://www.facebook.com/pages/Kozmetika-Afrodita-Hrvatska/121311061256351

GDJE KUPITI: Dm, Bipa, Kozmo, Muller, Afroditin webshop, Afrodita shop  u Zagrebu, mislim da  ih ima  u KTC-u te nekim drugim većim trgovinama

CIJENA :12 kn u webshopu

linkić na Afrodita webshop —

http://webshop.afroditacosmetics.com/cro/

afrodita maska 1

WHY MASK
Maska za ekstremnu hidrataciju

Omogućuje intenzivan prijenos vlažnosti u kožu i njezino raspršivanje u dublje slojeve. Izvrsno njeguje i na koži ostavlja svilenkast, nježan osjećaj udobnosti.

Obogaćena je prirodnom mineralnom vodom, aloe verom, prirodnim hijaluronom, kakao maslacom……

KAKO KORISTITI: Masku u izdašnom sloju nanesite na očišćenu i toniziranu kožu, ostavite da djeluje 15 minuta, a zatim ostatak umasirajte u kožu.

Afroditina maska Extreme Hydration dolazi u lijepom, blagom plavo – bijelom pakiranju te sadrži 2 pakiranja od 6 + 6 ml. Cijena joj je samo oko 12 kn i meni traje jako dugo – pogotovo jer ju nanosim tek u onoj količini koliko znam da će se upiti u kožu.

afrodita maska za lice

Ovo je trenutno meni najdraža maska za lice love-onion-head-emoticon– što se maski tiče jako sam izbirljiva što stavljam  na lice stoga sam vam već u nekoliko navrata spomenula kako su mi najdraže maske za lice upravo od Afrodite i Apivite.

Pisala vam već i o meni jednoj od najdražih kremica za lice – Afrodita Hydra Thermal te je ova maska za lice iz iste linije. Ovo je odlična maska za lice za  kožu kojoj nedostaje hidratacije – kao što je to moja bila, pogotovo zimi dok se osjećam ko kaktus u pustinji.tap tap

Ovu masku za lice sam slučajno pokupila u dućanu, tražila sam nešto sa dodatnom hidratacijom, a da će imati neki efekt na licu – a da ne uključuje dodatno isušivanje kože, iritiaciju, peckanje, crvenilo, itd……..poput onih maski iz Dm-a ili Kozma koje naprave više štete , a nikakvu korist.ljut

Također sam prilično lijeno stvorenje, ne volim se mazuckati sa svime i svačime, imati pet kila nečeg na svom licu te plašiti i kućne ljubimce kako izgledam s time na sebi te ispirati to 3 puta na kraju jer osjećate masnu formulu s kojom ne znate što bi………

funny face masks

Ova maska za lice za mene je savršena. Ima veoma blagi i nježni miris, sama maska za lice je bijela i nakon nanošenja na lice kako se upija tako ju niti ne primijetite – stoga ne izgledate ko čudovište za Noć vještica. Formula je ugodna, lako maziva i nježna….iako piše da ju treba nanijeti u debljem sloju i ostaviti 15 min a zatim utrljati ostatak, ja ju doziram toliko koliko mi treba da se upije u kožu stoga mi samo jedno pakiranje od 6 ml traje za nekoliko puta nanošenja.

Isprobala sam na svoj način i nanijeti obilnije kako i piše – ali nema neke razlike, maska napravi svoj posao ako ju nanesete onoliko koliko će se i upiti u kožu. Ja maske nanosim prstima iako sam vidjela da ju neki nanose kistićima….meni je ovako bolje, koristiti kistove za apsolutno sve – je previše….pa nismo slikarsko platno. lol

Maska ne pecka i ne iritira na licu, jako je ugodna na koži i odlično je da ju ne treba ispirati niti to postane problem – kao sa nekim maskama koje usprkos uputi da se ne ispiru jednostavno su neugodne na koži.

Najbolji dio ove maske jest definitivno rezultat – iako ne očekujem čuda od nečeg što mi nekoliko minuta stoji na licu – ova maska za lice je jednostavno fenomenalna jer radi i više nego što obećaje, a to je stvarno odlična hidratacija čak i za jako suhu kožu. Uvelike me podsjeća na Hydra Thermal kremu za lice koju koristim i koža je baš hidratizirana, meka, ugodna i efekt traje satima – pa nije potrebno nanositi i kremu za lice kasnije ili neki drugi proizvod.

afrodita maska za lice sastojci

Ovo je pravo malo bogatstvo koje sam otkrila za njegu svoje kože – daje odlične rezultate, ne ispire se, ne oduzima vam vrijeme – možete ju nanijeti na mokro lice i zatim dalje nastaviti raditi po kući što trebate bez da se opće primijeti da imate masku na sebi, dobijete 12 ml za jako jeftinu cijenu………mislim da bolje ne može, zar ne?cheer1-onion-head-emoticon

Budući da je ova maska toliko jednostavna za koristiti – koristim ju 2 do 3 puta tjedno, ovisno koliko vremena imam…i u kakvom je stanju moja koža.

Jedino bih voljela da dizajniraju pakiranje koje bi se moglo zatvoriti nakon otvaranja jer ionako masku za lice nećete potrošiti u jednom potezu…….ali, možete ju pažljivo zaljepiti te tako zatvoriti……ili istresti u neku malu praznu kutijicu tester veličine.djedica

Često ih možete naći na sniženjima, pa ih tako imam i muku uloviti – pogotovo Why masku za područje oko očiju koju nikako da upecam – iako me uvelike zanima i imam velika očekivanja od nje. Većinom zato jer se dulje vremena žalim koliko mi je područje oko očiju uništeno i suho.

afrodita thermal main

Ako vas zanima recenzija jedne od mojih najdražih krema za lice – Afrodita Hydra Thermal hidratantne hranjive kreme za suhu kožu lica, linkić vam je ovdje. Ovo je stvarno odlična krema za suhu i dehidriranu kožu kojoj je pod hitno potrebna hidratacija i njega, a jako je lagana i brzo se upija. Meni paše kao odlična kombinacija sa puderom u kamenu o čemu sam više napisala u postu.

https://shadowdaleraven.wordpress.com/2015/10/31/mala-recenzija-odlicne-afrodita-hydra-thermal-hranjive-hidratantne-kreme-za-suhu-kozu-lica/

OCJENA 5/5

Afroditina Why Mask za ekstremnu hidrataciju je odlična maska za suhu i dehidriranu kožu, daje stvarno dobre rezultate i koža je meka, hidratizirana satima i ostavlja ugodan osjećaj na koži. Lako se nanosi, bijele je boje i ne treba ju ispirati – dovoljno ju  je nanijeti onoliko koliko će se upiti u kožu i stvarno vam korištenje ne oduzima puno vremena.

Dobijete pakiranje od 6 + 6 ml i jako druge traje, dok joj je cijena oko 12 kn…ili manje…..mislim da je ovo stvarno odlična ponuda i predobra maska za lice koja stvarno i daje neke rezultate – a bez ikakve iritacije, crvenila, peckanja ili stvaranja novih problema. Svakako ju preporučam da ju isprobate – ne samo za suhu kožu  nego i normalnu kojoj je potrebno malo hidratacije. Ovu masku se svakako isplati imati u svom ormaru.yey

kreme-za-roke-skupna2

Kreme za ruke i nokte iz Kozmetike Afrodita sadrže izobilje prirodnih sastojaka za potpunu njegu za obnavljanje: ekstrakt kamilice, maslinovo i bademovo ulje, pčelinji vosak i glicerin karite i kakao maslac, ulje koštica grožđa, vitamini A, E.

Kožu ruku, nokte i kožicu oko noktiju obnavljaju, obilno njeguju, opskrbljuju potrebnim hranjivim tvarima, štite od neugodnih vanjskih čimbenika i obavijaju nježnom mekoćom tijekom cijelog dana.

Afrodita u svojoj ponudi trenutno ima 6 krema za ruke. Možete birati između Karite extra hranjive kreme za ruke i nokte, Oliva brzoupijajuće kreme za ruke i nokte, Almond SOS kreme za ruke i nokte, Chamomile zaštitne kreme za ruke i nokte, Calendula obnavljajuće kreme za ruke i nokte te Grapes – anti-aging kreme za ruke i nokte.

Ako želite saznati više o ovim kremama za ruke ili ostalim proizvodima za njegu ruku i noktiju – posjetite ih na ovoj stranici –

http://www.kozmetika-afrodita.com/cro/beauty-care/proizvodi/linije/njega-ruku/njega-ruku/

afrodita krema za ruke 1

ALMOND
SOS krema za ruke i nokte od badema

SOS krema za ruke i nokte 2 u 1 bademovim uljem i karite maslacem njeguje i štiti oštećenu kožu ruku, potiče njezino obnavljanje i jača nokte. Nezamjenjiva za ispucanu, hrapavu kožu.

BADEMOVO ULJE: bogato je vitaminima A i E i pomaže u obnavljanju kože, djeluje umirujuće, prirodni je emolient, nadomješta prirodne lipide (masnoće u obnovljenome sloju kože), omekšava i vlaži kožu;

KARITE MASLAC: prirodni je emolient, ovlaživač i antioksidant, njeguje kožu, obnavlja je i štiti od preranog starenja.

KAKO KORISTITI: Kremu nanesite nakon svakog pranja ruku te prije izlaganja agresivnijim mehaničkim nadražajima.

CIJENA : u webshopu – 16.50 kn

afrodita krema za ruke

Uvelike volim badem u proizvodima pa tako nisam mogla odoljeti i ovoj kremici za ruke. Iako prije nisam obraćala puno pažnje na kreme za ruke – s vremenom radi posla sam se navikla na njih, pogotovo prema njihovim sastojcima i djelovanju.

Od Afrodite sam isprobala 3 kremice, ali trenutno imam fotkicu samo jedne, isprobala sam još onu od nevena i od kamilice – a sos krema od badema mi je svakako najdraža. wow1-onion-head-emoticon

Sama kremica dolazi u pakiranju od 100  ml i neke krem smeđkaste ambalaže sa čvrstim bijelim zatvaračem koji se ne trga i dobro zatvori proizvod. Cijena joj je prilično jeftina i pristupačna svima, pogotovo za kvalitetan proizvod i 100 ml proizvoda koji će vam dugo trajati – koliko god često ju trošili na dan. Krema je bijele boje, lagane, mazive i jako hranjive formule – i  ne treba ju puno dozirati. Brzo se upija u kožu i ne ostavlja ruke masnima, osjeti se blagi film na koži i jako nježni slatkasti miris badema koji je meni baš super.

Krema je dosta hranjiva i odlična njega za suhe, ispucale, oštećene ruke – pogotovo ako radite na takvim radnim mjestima. Djeluje umirujuće i ostavlja kožu mekom i nježnom. Također djeluje na crvenilo ili oštećenu kožicu oko noktiju te pomaže u njenom zacjeljivanju te nokti izgledaju bolje.

Efekt nakon nanošenja kreme na kožu traje satima – daje stvarno dobru hidrataciju i njegu bez da opet za 5 minuta morate posezati za kremom za ruke. Sporo se troši i pakiranje dugo traje – što se svakako isplati …….pogotovo nositi ju sa sobom u torbici.

afrodita krema za ruke sastojci

OCJENA 5/5love-onion-head-emoticon

Ova kremica za ruke mi je jako brzo postala jedan od favorita – daje dobru njegu, nije masna, brzo se upija i ima predivan slatkasti miris – na što ja obično padam. Krema je dosta hranjiva i ostavlja kožu hidratiziranom, mekom i nježnom, koža se sa vremenom obnavlja i postaje meka, nema izgrebanih područja, crvenila ili oštećene kožice oko noktiju ili grube kože na rukama.

Cijena joj je jako pristupačna i ambalaža od 100 ml dugo traje……..meni svakako jedna od najdražih i najefikasnijih krema za ruke – mrvicu je prešišala čak i Nuxe Reve de miel kremu za ruke po kvaliteti.yey

Eto, toliko o ovim proizvodima dok ne napravim veću usporedbu ostalih proizvoda iz ovih linija, nadam se da ćete ih isprobati, svakako se isplati.wew-onion-head-emoticon

Sljedeće razmišljam o nekoliko postova iz različitih tema, a možda vam stavim još jedno darivanje – toliko da se imate čime zabavljati dok ja ne natipkam novi postić.

Ako vas zanima kako je prošlo testiranje Afrodita slatkiša od jagoda – pilinga i moussea za tijelo, možete kliknuti na linkić ispod….ja sam navela 15 razloga zašto ih jednostavno obožavam. Stay tuned, već radim na drugom postiću.good-luck-onion-head-emoticon

https://shadowdaleraven.wordpress.com/2016/01/28/15-razloga-zasto-obozavam-novi-afroditin-100-spa-piling-i-mousse-od-jagode-recenzija/

afrodita jagoda kolaž

 

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije - njega lica, Recenzije - ruke i nokti, Savjeti i beauty trikovi :) and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Recenzija Afrodita SOS kreme za ruke od badema i Why mask Extreme Hydration maske za lice :)

  1. Pingback: Recenzija 3 Afrodita proizvoda iz Cotton&Silk linije :) | SANA SOREY

  2. Afroditini proizvodi su iz godine u godinu sve bolji! Jedva cekam da probam, nadam se da ce prijati i mojoj kombinovanoj kozi :)))

Leave a Reply

