Recenzija Bellarom bijele čokolade s kokosom i cornflakesom te Bellarom bijele čokolade s vrhnjem i kavom :)

lidl čokolade s kokosom i kavom

Hello….wow1-onion-head-emoticonnastavljajući moju temu sa recenzijama slatkiša i finih stvarčica, pogotovo neobičnih okusa, ovaj puta ću malo predstaviti Bellarom čokolade koje sam slučajno otkrila nakon prekapanja hrpetine Crusti Cros čipseva u Lidlu o kojima sam vam već i pisala.lol

Moram priznati da sam se pošteno navukla na te čipseve, a čini mi se i na ove čokolade. Budući da sam morala smanjiti sa Milka čokoladama – koje su prefine, ali bogme i jako debljaju………pogotovo ako ih jedete u velikim količinama ko ja.tap tap…..krenula sam u potragu sa nečim manje kaloričnim – jer ipak se ja ne mogu odreći čokolade. I tako se okrenula bijeloj čokoladi i krenula u istraživanje raznih okusa.

Iako mnogi debatiraju kako bijela čokolada nije prava čokolada niti je toliko fina – meni jest, iako je dosta zasitna pa ju ne mogu cijelu srediti – kao što je to slučaj sa ostalim primjercima. Makar…….ja ću pojesti bilo kakvu – običnu, s okusima, bijelu, tamnu, gorku s tolikim omjerom kakaa da će se neki zgroziti, čak i onu za kuhanje……..chocolate onion

lidl čokolade s kokosom i kavom 2

Bellarom čokolade su brend kojeg možete pronaći u Lidlu. Napravljene su od vrhunskih sastojaka. Kakaov prah, kakaov maslac i mlijeko neki su od sastojaka koji ove čokolade čine jednostavno neodoljivima,a cijena im je među najprihvatljivijima na tržištu.

Poznate su i bijele čokolade Bellarom sa raznim okusima, omiljene među kupcima svih dobi. Okus i karakter Lidlovim čokoladama daje kvaliteta upotrijebljenog kakaa s certificiranih farmi koje poštuju načela održivog razvoja o čemu svjedoče certifikati UTZ i Rainforest Alliance.

Bellarom čokolada ima sa puno okusa – od tamne čokolade, bijele čokolade classic ili s jagodama, čokolade s vrhnjem i bademima, zatim grožđicama i lješnjacima, bijela čokolada sa vrhnjem i  kavom, bijela čokolada s kokosom i cornflakesom, itd……..Odlične su kvalitete i okusa.

GDJE KUPITI: Lidl

Zemlja podrijetla: Njemačka

CIJENA: većina čokolada ima cijenu oko 13 kn za 200 grama, ovisno o okusima,100 grama tamne čokolade sa 74 % udjela kakaa dođe 8 kn

lidl čips main picture

ps. Ako vas zanima recenzija prefinog čipsa sa kiselim vrhnjem i sirom kojeg sam vam već recenzirala…i u kojem se redovito utapam kada nešto gledam na ekranu, skoknite na linkić ispod.

Crusti Croc su stvarno odlični, kvalitetni, fini i jeftini čipsevi – puno boljeg okusa nego one preslane i izgorene verzije koju kupimo u Konzumu.sigh onion

https://shadowdaleraven.wordpress.com/2016/02/08/recenzija-lidl-crusti-croc-cipsa-sa-kiselim-vrhnjem-i-sirom/

lidl čokolada s kokosom 1

  1. BELLAROM BIJELA ČOKOLADA S KOKOSOM I CORNFLAKESOM

Bijela čokolada sa 17 % posto kokosovih pahuljica i 7 % kukuruznih pahuljica

SASTOJCI: šećer, kakaov maslac, 17 % kokosovo brašno, punomasno mlijeko u prahu, 7 % kukuruzne pahuljice ( 93 % kukuruz, šećer, kuhinjska sol, ječmeni slad) , vrhnje u prahu, sirutka, emulgator: suncokretov lecitin; prirodna aroma vanilije, aroma kokosa.

Bijela čokolada sadrži : kakaov maslac 28 % min. Može sadržavati tragove orašastog voća i jaja.

lidl čokolada s kokosom bijela

Iako sam isprva bila malo rezervirana oko okusa koji predstavlja bijelu čokoladu sa kokosom i cornflakesom – ova čokolada vrijedna je svake kune – okusom i kvalitetom sastojaka.

Pakiranje je u bijelo – plavkastoj kartonskoj ambalaži koja sadrži 200 grama čokolade i cijena joj je 13 kn. Lako se otvara i baš izgleda skuplje kvalitete, čokolada je zapakirana u tvrdi zlatni papir koji odlično čuva svježinu čokolade – ako vam uspije potrajati tako dugo….i također sam primijetila da se ne rastopi toliko u toplijem prostoru. Svakako je bolje rješenje od plastičnog omota koji još uništi okus same čokolade.

Miris vuče na neki miks slatkaste vanilije i kokosa dok je sama čokolada podijeljena na deset velikih kocki sa otisnutim Bellarom logom – što daje baš lijepi dojam skuplje i kvalitetne čokolade. Kocke bijele čokolade su dosta debele i možete primjetiti sitne tragove kukuruznih pahuljica kojih ima stvarno puno.

Kao što rekoh, malo sam sam bila skeptična oko okusa…….ali…..ovo je stvarno prefina kombinacija, a ja niti sam obožavatelj previše kokosa niti baš kukuruznih pahuljica. Omjer sastojaka u ovoj čokoladi je jednostavno savršen. Čokolada je blago hrskava i  topi se u ustima i osjećate slatkastu aromu sa sitnim kokosom i tek toliko kukuruznih pahuljica da pojača okus – meni je stvarno odlična – pogotovo jer je dosta i slatka…….na što ja uvelike padam.

lidl čokolada s kokosom 2

Sastojci su stvarno kvalitetni – osjećate onu pravu. jaku i bogatu aromu koja daje savršen okus čokolade i želite još..Kod nekih drugih čokolada imate neku meku, ispranu verziju sastojaka koja vam se prije rastopi u ruci prije nego ju opće uspijete i pojesti. Nije masna niti tvrda, kukuruzne pahuljice jedva osjetite dok je kokos jako sitni i ukusni – pa ga ipak nećete trebati pola sati kasnije još vaditi iz zubiju.cute2-onion-head-emoticon

Ova čokolada je dosta zasitna – iako sam rekla da ju nećete pojesti cijelu odjednom – ali, ako ste ljubitelji čokolade ko ja, pogotovo dok nešto tipkate – kocka po kocka…….i odjednom je fali više od pola……a zatim morate srediti i ostatak jer se jednostavno ne isplati pospremati 4 kocke čokolade, zar ne?lol

Ova čokolada je bila ugodno i ukusno iznenađenje te svakako opravdava cijenu – jest da sam veliki ljubitelj Milki, ali Bellarom čokolade su opasno skočile u sam vrh top 3 ukusih čokolada na mojoj ljestvici.

Također zbog svoje kvalitete, Bellarom čokolade mogu poslužiti i za ukrašavanje raznih slastica – bilo u komadićima ili naribane, svakako podignu okus sladoleda, ledene kave, milkshakea, pudinga ili kremastih slastica……ako ste ko ja veliki obožavatelj slatkih stvarčica.djedica

OCJENA 5/5love-onion-head-emoticon

Bellarom bijela čokolada sa kokosom i cornflakesom je stvarno odličan izbor ako ste ljubitelj bijele čokolade. Dosta je slatkastog okusa sa sitnim kokosom i kukuruznim pahuljicama te kvalitetnim sastojcima koji daju odličan i puni okus samoj čokoladi te baš uživate u svakoj kocki.

Pakiranje je dosta elegantno i praktično, lako se otvori, čokolada se nalazi u zlatnom papiru koji dobro čuva njenu svježinu i slatkastog je mirisa. Od pakiranja, prezentacije do okusa ova čokolada daje dojam kvalitete i punoće okusa u kojemu ćete svakako uživati.

lidl čokolada s kavom 1

2. BELLAROM BIJELA ČOKOLADA SA VRHNJEM I KAVOM

Čokolada s vrhnjem i kavom s 40 % bijele čokolade

SASTOJCI: šećer,. kakaov maslac, 13 % punomasno mlijeko u prahu, kakaova masa. 9 % vrhnje u prahu, 3 % kava, sirutka, emulgator: suncoketov lecitin; prirodna aroma vanilije.

Čokolada s vrhnjem i kavom sadrži: 34 % kakao dijelova.  Može sadržavati tragove orašastog voća i jaja.

lidl čokolada s kavom - bijela

Ova čokolada dolazi u svijetlo smeđem pakiranju te sadrži 200 grama čokolade te joj je cijena 13 kn. O samom dizajnu i pakiranju sam vam pisala gore, a prvo što primijetite nakon što otvorite čokoladu jest miris kave – ali onaj jaki, kvalitetni, puni miris skuplje mljevene kave.

Moram priznati da nakon što sam pročitala da sadrži 3 posto kave nisam očekivala toliko jaki miris niti okus same kave – a budući da nisam baš ni ljubitelj kave nisam puno ni očekivala, da znam……jedan sam od tih čudaka, više preferiram kapućina i jedinu kavu koju mogu podnijeti jest Nescafe.sleg

Tabla čokolade je podijeljena na deset debelih i velikih kocki koji se sastoje od dva dijela – tamnog kojeg je više i bijelog u manjoj količini, te naravno, imaju utisnut Bellarom logo na svakoj kocki. Miris kave je stvarno intezivan i inače teško da bih to htjela jesti, ali ………čokolada je……..tako da sam morala probati i ostala iznenađena koliko je bijela čokolada sa vrhnjem i kavom dobra kombinacija.misli

Za razliku od Bellarom bijele čokolade s kokosom i cornflakesom koja je dosta slatka i hrksava, ova čokolada je tvrđa i daleko manje slatka te ima onaj gorki okus kave. Čokolada se topi u ustima, ali većinom prevladava gorkasti okus bogatog zrna kave dok bijela čokolada je prisutlolna, ali manje dolazi do izražaja – iako moram priznati – oboje imaju prilično dobar omjer i daju dobar okus.

lidl čokolada s kavom 2

Uzela sam ovu čokoladu jest sam htjela još jednu varijaciju sa bijelom čokoladom, a i činila mi se kao nešto što neću pojesti odjednom – i tako nastaviti u istom nizu prejedanja sa čokoladama koje zasad želim smanjiti. Ova čokolada je dosta zasitna i meni je dovoljna jedna ova velika kocka.

Prilično dobro posluži kao mali slatki zalogaj tijekom dana ili ujutro …..a vjerujem da će ju kavoljubci itekako obožavati …….možda sada počnem nositi ovu čokoladu sa sobom pa svaki put kada me ljudi počnu gnjeviti zašto ne pijem kavu – jednostavno izvučem ovo van iz torbe……..pa piše na njoj kava s vrhnjem, zar ne?lol

OCJENA 5/5

Iako nisam ljubitelj kave, ova čokolada je prilično dobra i stvarno kvalitetnog i bogatog okusa te je dobra kombinacija sa bijelom čokoladom dok se miješa onaj gorkasti okus bogatog zrna kave i slatkasti okus bijele čokolade. Svakako ću nastaviti isprobavati druge okuse iz Bellarom linije čokolada jer sad imam velika očekivanja od njih.wow1-onion-head-emoticon

Ovih čokolada kod mene ćete još svakako vidjeti pogotovo jer sam opsjednuta sa Crusti Croc čipseva te zbog njih stalno visim u Lidlu – a sad se moram baciti i na isprobavanje ostalih Bellarom okusa…..što će svakako potrajati. Lidl ima stvarno finih, zanimljivih, inovativnih i kvalitetnih stvarčica koje nam dobro dođu kao osvježenje od ostalih uobičajenih i monotonih stvari koje nam brendovi serviraju u dućanima – tu i tamo eventualno promijene izgled pakiranja.

Ako vam je već dosadilo jesti isti čips ili čokolade – svakako vam preporučam Crusti Croc čipseve, napisala sam i recenziju o par njih dok drugi još čekaju – jako su kvalitetni, fini i jako jeftini – svega 4-5 kn i često su na akciji. Te ove kvalitetne i fine Bellarom čokolade sa zanimljivim okusima – a prilično zasitne…….pa za razliku od Milka nećete ih baš pojesti odjednom, niti skupljati kile na sebe ko da su Pokemoni.

Stay tuned, radim na novom postiću i razmišljam o još jednom darivanju, malo čistim ormar doma pa sam skužila da sam opet ko hrčak skupila previše stvari koje nikad neće doći na red da ih i potrošim.spa-onion-head-emoticon

čips lidl haul

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - Recenzije slatkiša i grickalica :), Recenzije čokolada i čokoladnih proizvoda. Bookmark the permalink.

One Response to Recenzija Bellarom bijele čokolade s kokosom i cornflakesom te Bellarom bijele čokolade s vrhnjem i kavom :)

  1. Jasmina Stosic says:

    Uh pazljivo sam procitala svaku rec-ova druga me je interesovala -kombinacija je prefina i drago mi je da nije ukus manji od super.Mora biti super -nikad nisam naletela na nesto lose u takvoj kombinaciji.

Leave a Reply

