Recenzija 4 Wet n Wild proizvoda -Eyeshadow primer, rumenilo, lak za nokte i Brow highlighter :)

wet-n-wild-4-items-main-picture

Hello….evo još jedne recenziju, a mislim da će neki od vas reći bilo je i vrijeme. lolDosta vas je primijetilo da me nema tu zadnjih par mjeseci i hvala na pitanjima…život je jednostavno odlučio baciti po par problema tjedno meni na izazov i ujedno mi srozati zdravlje tako da nisam htjela forsirati i pisanje…….ali, o tome nekom drugom prilikom.

Danas ću vam predstaviti 4 proizvoda iz Wet n Wild paketića koje sam dobila na testiranje….mislim da će mi neki reći gdi si sad baš našla opet početi pisati na svoj rođendan, ali eto, život je pun ironije, pogotovo moj.sleg

wet n wild mainO Wet n Wild brendu sam vam već dosta pisala, imaju neke moje favorite koje kupujem na mjesečnoj bazi, mislim da su dosta pristupačni i imaju dobre proizvode.

Ako želite baciti oko na prijašnji post i recenziji 3 Wet n Wild proizvoda, linkić je ovdje.

Pisala sam o Coverall Presed powder – puderu u kamenu Fair nijanse, zatim odličnom i jako kvalitetnom lakiću za nokte I need a refresh mint te MegaGlow Illuminating powderu.

https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/04/09/recenzija-3-wet-n-wild-stvarcice-coverall-pressed-powder-megalast-lak-za-nokte-i-megaglo-illuminating-powder/

wet n wild kolaž

A ovdje sam opet malo više pisala o jednom od mojih omiljenih pudera u kamenu Fair nijanse, predivnom lakiću za nokte Wild Shine nijanse Burgundy frost i 2 Silkfinish ruža za usne, Java i Dark Pink Frost……koji su se od tog posta još malo namnožili kod mene jer ih imam naviku kupovati, a opet ne stignem ih sve nositi.tap tap

https://shadowdaleraven.wordpress.com/2016/02/16/recenzija-wet-n-wild-ruzeva-za-usne-odlicnih-lakica-za-nokte-i-pudera-u-kamenu/

WET N WILD –  već više od 30 godina kreira trendove prilagođene ženama svih dobnih skupina, boje kože i staleža, a dobar balans pristupačnosti i kvalitete čini ga jednim od najcjenjenijih i najprodavanijih brandova dekorativne kozmetike na područjuSjeverne Amerike. Inspiriran je modom, noćnim životom i kulturom Los Angelesa te se pomno prate posljedni trendovi i postižu najviši standardi stila i kvalitete.

GDJE KUPITI: neke DM trgovine i Accessoires , kompletni popis svih prodajnih mjesta nalazi se na zadnjoj stranici online kataloga na Facebook stranici

Ovo je službena stranica —>

http://www.wetnwildbeauty.com/

https://www.facebook.com/wetnwildcroatia   –> Facebook stranica na kojoj imate trenutnu ponudu proizvoda, lijepe fotkice, sve cijene i online katalog

Katalogić sa popisom proizvoda i cijenama –iako treba update proizvoda –

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.559599150792596.1073741836.550195161732995&type=3

wet-n-wild-main-picture-4-items

1.WET N WILD 1 STEP WONDER NAIL COLOR

1 Step Wonder Nail color su relativni novitet u svijetu Wet n Wild lakova za nokte, imaju 24 nijanse šarmatnih naziva  i obećavaju postojanost boje do dva tjedna – bez baze, završnog sjaja, geliranja i bez oštećenja na noktima.

Nije testirano na životinjama. No Formaldehyde, Toluene, or Phthalates!

CIJENA: 23 kn

Kao što rekoh, ova 4 poklončića dobila sam na testiranje od Wet n Wilda pa ću recenziranje započeti upravo sa proizvodom kojeg je trebalo najdulje testirati, a to je lak za nokte u crnoj nijansi Power Outage.

Budući da inače nosim jako puno crne boje, pa tako i crnih lakova za nokte…..ovo je proizvod od kojega sam imala jako visoka očekivanja pa je time moj favorit iz ovog paketića. U prijašnjim postovima mogli ste čitati koliko sam oduševljena Wet n Wild lakićima i kvalitetom sam ih usporedila sa daleko skupljim lakovima, poput Collistara.

wet-n-wild-lak-za-nokte

1 Step wonder gel lakić za nokte dolazi u slatkoj crnoj bočici i 7 ml lakića crne nijanse Power Outage. Formula nam obećaje da nema štetnih sastojaka, nije testirana na životinjama te ovi lakići ne trebaju bazu, topcoat niti ostale stvari……nanesete ju, posuši se i traje  do 2 tjedna…………interesantan i cool proizvod, zar ne?

Četkica je mala i debela, dok sam miris laka za nokte nije opće napadan i ne izaziva glavobolje – što uvelike cijenim. Ali……..nijansa je sivkasto crna i da bi dobili čistu crnu boju treba ju nadograditi, 2 ili čak i tri premaza.sigh onion

Nakon prvog sloja je sivkasta i prozirna, drugi je već puno bolji do čak dovoljan, ali tu i tamo se mogu vidjeti prozirniji dijelovi na noktima pa opet morate nanijeti i treći sloj dok ne dobijete pravu crnu boju sa kojom ste zadovoljni. Kao što rekoh, budući da nosim velike količine crnog laka za nokte, bio on u modi ili ne,dosta sam kritična prema njima……ova nijansa me uvelike podsjeća na Lorealov lak za nokte ili Essencov, bar prijašnje formule koje jednostavno morate nadograditi za bolju boju.

A čim više premaza to nijanse obično izgledaju neujednačeno, predebelo, neuredno, brzo se ljušte…i bogme me podsjećaju na Youtube izazove sa sto nijansi lakova na noktima. shock2-onion-head-emoticon

wet-n-wild-sastojci-lakIpak, lakić ima i svoje dobre točke poput prilično brzog sušenja bez obzira koliko slojeva stavili, a također ima i blagi sjaj kao da ste nanijeli topcoat te završni look je prilično dobar……………tako da jedinu zamjerku koju imam je ta formula sivkastije prozirne nijanse koju morate nadograditi za izraženiju boju.

Što se tiče dugotrajnosti nekako ovisi o aktivnostima – ja dosta glumim Pepeljugu doma od pranja suđa do ribanja pa niti ne mogu očekivati da će mi lak za nokte biti postojan i savršen i testiran u takvim uvjetima još uvijek daje solidan broj dana bez oštećenja, 2 tjedna? Ne………

Skida se dosta brzo i ne treba ga ribati dolje sa noktiju te ne ostavlja nikakva oštećenja na njima, pogotovo ako ga dugo nosite.

Ima 24 nijanse, ali nisam sigurna da li su sve dostupne kod nas, u svakom slučaju, prilično solidan lak za nokte za jeftinu cijenu.

OCJENA 4/5embarrassed3-onion-head-emoticon

Iako sam imala jako visoka očekivanja od ovog lakića za nokte ipak je dobio solidnu četvorku i to samo  zbog te formule i boje koju morate izgraditi da bude savršeno crna. Inače ovaj lakić ima prilično jake osobine – brzo sušenje bez obzira koliko slojeva stavite, lijepu crnu boju (nakon bar 2 poštena sloja), miris nije napadan i ne okine migrene, ne šteti za nokte niti sam primijetila oštećenja ili žutila te traje solidan broj dana bez oštećenja.

wet-n-wild-highlight

2. WET N WILD ULTIMATE BROW HIGHLIGHTER

Još jedan novitet, Wet n Wild Ultimate brow highlighter je olovka za obrve koja se nanosi ispod lukova obrva i unutarnjeg kuta oka kako bi dobili razbuđeni i osvježeni efekt kože. Dolazi u 1 nijansi, Highlight of my life te sadrži ekstrakt zelenog čaja. 

SASTOJCI: Octyldodecanol, Ethylhexyl Palmitate, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Silica, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax/Cire de candelilla, Caprylic/Capric Triglyceride, Copernicia Cerifera (Carnauba) WaxCire de carnauba, Beeswax/Cire d’abeille, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Kaolin, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Cetyl Alcohol, Nylon-12, Camellia Sinensis Leaf Extract, Ascorbyl Palmitate, Ethylhexyl Glycerin, Pentaerythrityl Tetra-dibutyl Hydroxyhydrocinnamate, Titanium Dioxide/CI 77891, Bismuth Oxychloride/CI 77163, Carmine/CI 75470, Manganese Violet/CI 77742, Iron Oxides/CI 77491, CI 77492, CI77499.

Ostala tri proizvoda koja sam dobila na testiranje nekako kod mene spadaju u skupinu proizvoda koja su mi na popisu za kupiti, ali toliko ih rijetko koristim da sam obično sretna sa jednim i ne gomilam ih ko ostale stvari…….jer znam da ih ionako neću potrošiti do kraja.tap tap

Tako je slučaj i sa ovim proizvodom koji dolazi u nijansi Highlight of my life i radi se o olovci za obrve jako nježne nijanse. Dobijete 2.6 grama proizvoda i nalazi se u zaštitnom plastičnom omotu te čvrstom plastičnom čepu……kojeg ovaj puta nisam uspjela strgati, inače skoro svi ovakvi čepovi kod mene završe napuknuti.lol

Ova nijansa je prilično dobra za osobe blijede puti…….poput mojeg i iako se radi o proizvodu kojeg inače jako rijetko bih koristila, upravo taj dio da bi mi odgovarao me i ponukao na korištenje……….jer zadnje vrijeme sve što primim u ruke je neke bež nijanse ….ko da svi izgledamo kao da smo proveli ljeto na Havajima.ljut

Miris je veoma lagan i nekako drveni, ali ovo je ekstremno pigmentiran proizvod – čak bolje od nekih sjenila za oči i nježne je roze nijanse koja mi više vuče za proljetna doba. Gledajući swatch na ruci mislila sam – ovo je previše pigmentirano i pinkish, jednostavno nije za nekog tko jako rijetko koristi takve proizvode, a pogotovo ne pink verzije.sigh onion

wet-n-wild_highlight-of-my-life_buy-now_acw2Nasreću, iako izgleda tijekom nanošenja više kao jako pigmentirano sjenilo i uvelike odskače od vašeg tona kože – ma koliko blijedi bili, jako lijepo se stopi s kožom nakon blendanja i ostavi kožu lagano posvijetljenom te daje iluziju matirane i odmorene kože……….iako je sama namjena za definiranje i highlight obrva, ovo mi je jednostavno dalo ideju koristiti ga na cijelom području ispod obrva pa čak i na kapcima. Budući da je formula lagani prah, jako brzo se razmaže i stopi sa kožom te dobijete taj blago osvježeni i odmorni look, pogotovo ako inače imate masne kapke. Ne zahtijeva puno vremena i ovo mi je zapravo postala omiljena metoda – pogotovo ako vam se neda nanositi sjenilo.cheer2-onion-head-emoticon

Možete ga probati i kao bazu za sjenilo, ja iskreno nisam, također i na unutarnjem kutu oka kako bi dobili razbuđeni efekt  ……..od nekog skeptika koji ne koristi ovakve stvari, meni je postao stvarno odličan proizvod, pogotovo jer sam našla način kako meni najviše odgovara.

Super je za blendanje i nije problem ako ga želite još dograditi ili ako ste stavili previše, jednostavno nakon blendanja unatoč prvoj pink nijansi izgleda posve prirodno na licu i daje taj super highlight efekt. Jedino ako imate kožu lica suhu (a masne kapke) hidratizirajte kožu lica jer inače imam dojam da mrvicu isušuje.

OCJENA 5/5cheer1-onion-head-emoticon

Ovaj proizvod me prilično oduševio, usprskos prvom dojmu da je prilično jako pigmentiran i roze nijanse, odlično se blenda i stvarno daje odličan efekt razbuđenog i osvježenog looka. Jednostavan je za korištenje čak i za početnike koji ne znaju što bi s time i ubrzo vam postane omiljen jer ga jednostavno možete koristiti za više namjena – ova nijansa daje dobre rezultate na blijedoj koži.

wet-n-wild-primer-2

3. WET N WILD EYESHADOW PRIMER

Wet n wild Eyeshadow primer je baza koja vam  omogućuje  dulju postojanost i intezitet nijansi sjenila, dolazi u jednom pakiranju – Only a matter of prime.

CIJENA :45 kn

Moram priznati da sam prilično lijena što se tiče kupovanja primera za sjenila, većinom izaberem sjenila koja već imaju primer u sebi ili nešto kvalitetnog što ne zahtijeva da provedem sat vremena pred ogledalom……..i završim sa deset kila žbuke na sebi.cute2-onion-head-emoticon

Photofocus eyeshadow primer dolazi u maloj crnobijeloj kutiji i sadrži crnobijelu tubicu sa 10 ml proizvoda naziva E8511 Only a matter of prime….Crni čep je čvrsti, ne trga se i ne propušta van proizvod dok je sama tubica prilično lagana i ima uski aplikator za nanošenje proizvoda. Sama formula je kremasta, svilenkasta i ima blagi, ali jako ugodan miris je te krem boje.

Lako se razmazuje i stapa sa kožom, nije masna i odlično prione uz kožu te ju matira, čak i ako imate jako masne kapke – ko ja, te velikih problema sa nakupljanjem sjenila na pregibima kapaka. Iako sam isprva mislila kako će krem boja primera odskakati od blijede puti – zapravo super ujednači kožu i sakrije ljubičaste žilice.

Dovoljno ga je jako malo i iako se tubica čini jako lagana – 10 ml će ipak dugo trajati, osim ako ste teški ovisnik o sjenilima za oči…….Također ovaj primer je kao zamjena za puno skuplji Urban Decay.

wet-n-wild-primer-3

Budući da baš i nemam neku kolekciju sjenila za oči ono što mogu reći jest da sam zadovoljna sa ovim primerom – ali nemam ni visoka očekivanja za njega. Definitivno se vidi razlika nanošenja sjenila na ovaj primer i bez njega, ali nekako imam dojam da iako ističe određene nijanse, teže ih je blendati na primeru te također ovisi o kvaliteti sjenila kojeg koristite.

Jedan proizvod mi je posebno zapeo za oko a to je Wet n Wild primer za trepavice……yep,i toga ima, ali vidjela sam neke recenzije diljem svijeta i ako ste veliki fanovi glamuroznih trepavica…….ili barem volumena, taj primer bih svakako željela isprobati jer navodno daje dobre rezultate.uhhh onion

OCJENA 4.9/5

Ovaj primer za sjenilo je prilično dobar, ima kremastu i lako mazivu formulu koja matira masne kapke i ističe boju sjenila bez da se sve nakupi na pregibima. Moram napomenuti da ovisi o samom brendu, kvaliteti i vrsti sjenila – jer sam kod nekih jeftinih i šljokičastih primjetila blago nakupljanje dok na nekim formulama toga problema nema, boje su intenzivne i drže kroz dan.

wet-n-wild-blush-1

4. WET N WILD COLORICON BLUSH

Coloricon blush dolazi nam sa novim dizajnom i pet nijansi rumenila –Fantastic plastic pink, Mellow wine, Apri- cot in the middle, Rose Champagne i Pearlescent pink.

Njegova svilenkasto-glatka formula balansira između laganog nježnog sjaja i maksimalno ozarenog tena.

SASTOJCI:  Talc, Nylon-12, Boron Nitride, Ethyl Macadamiate, Dimethicone, Magnesium Myristate, Silica, Trimethylsiloxysilicate, Phenoxyethanol, Polybutene, Lauroyl Lysine, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Hexylene Glycol, o-Cymen-5-ol, Tocopherol, Synthetic Fluorphlogopite (in 326B), Calcium Titanium Borosilicate (in 329B), Methicone (in 325B, 329B), Triethoxysilylethyl Polydimethylsiloxyethyl Hexyl Dimethicone (in 326B), [+/- (MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR): Iron Oxides/CI 77491, CI 77492, CI 77499, Red 40 Lake/CI 16035, Manganese Violet/CI 77742, Titanium Dioxide/CI 77891, Mica, Red 7 Lake/CI 15850, Red 28 Lake/CI 45410, Carmine/CI 75470, Ultramarines/CI 77007, Red 6/CI 15850].

CIJENA:34 kn

I zadnji proizvod za recenziranje je ovo rumenilo u nijansi Pearlescent Pink. Rumenila i ja imamo čudan odnos, skupljam ih ko Pokemone, a rijetko kad su mi od koristi. lolJednostavno moja blijeda put i rumenila ne daju dobre rezultate, a i ja sam većinom sretna što izgledam ko duh.

Rumenilo se nalazi u istom pakiranju kao i moj omiljeni puder u kamenu, crna ambalažica sa prozirnom plastikom…..i čvrsto zaljepljenom naljepnicom na koju uvijek gunđam jer ju je stvarno teško skinuti dolje da bi mogli otvoriti ambalažu. Dobijete 5.85 grama proizvoda koju stvarno nećete tako brzo potrošiti te malu crnu četkicu koju iskeno isprva nisam ni opće primijetila.misli

wet-n-wild-blush-2

Miris proizvoda je slab i umjetan dok je sama nijansa prilično slatka, roskasta sa shimerom te nekako osvježavajuće  boje te se lako blenda i ostavlja prirodan look. Nisam primijetila da se baš trusi i lako stane u torbicu pa ona sitna četkica dobro dođe za popravak make upa .

Čini se da je redizajn i nova formula  pravi hit među fanovima ovih rumenila koje ga kvalitetom i divnim nijansama lako uspoređuju sa daleko skupljim brendovima.djedica

Iako je ovo najsvijetlija nijansa, još je mrvicu prejaka za osobe jako blijede puti….Budući da nisam stručnjak za rumenila, meni se sviđa, ali najvjerojatnije ćete ga moći vidjeti u darivanju jer realno gledajući………5.85 grama rumenila bi meni  trajalo par godina tako da bolje da ga udomim tko će cijeniti njegovu ljepotu.lol

OCJENA 4.8/5

Što se samog rumenila tiče formula je lagana, lako se nanosi i blenda dok je nijansa predivna, nježna i pomalo osvježavajuća roskasta nijansa sa shimerom. Daje prirodan izgled, može se lijepo nadograditi bez da izgleda umjetno i postojanost je solidna.

Dobijete puno proizvoda koje se neće brzo potrošiti, pristupačne je cijene i rekla bih da je svakako vrijedno šanse za sve ljubitelje rumenila jer ima stvarno lijepe nijanse.

love-onion-head-emoticon

Wet n Wild i daje potvrđuje svoju kvalitetu proizvoda za jeftinu cijenu i svakako im dajte šansu……….naravno, nađe se proizvoda od kojih ste možda očekivali više – kao ja od ovog crnog lakića za nokte, ali nađe se i proizvoda za koje ste mislili da vam opće neće odgovarati. Ovo je veoma inovativan i pristupačan brend koji je pun iznenađenja.

Eto, to bi bilo to za danas, trebam još  malo dovršiti recenziju o hrpici Afroditinih proizvoda koji su i trebali biti prvi, ali moram još malo poraditi na tome dok ne budem zadovoljna……znate kakve su cjepidlake škorpioni. scorpionMožda vam dovedem kojeg gosta u posjet, a razmišljam što za darivanje i kako………polako idu i božićni praznici pa moram opet isplaniti veliko darivanje za svoj tradicionalni Sana Sorey Xmas cheer.

Također imam hrpu postova o slatkišima koji jadni čekaju da ih se dovrši, kao i još lista tv serija, ali i fail proizvoda……a čak i nedovršena kolumna mojeg gunđanja na neke određene stvari iz života. Čeka me puno posla, puno proizvoda za recenzirati i postića za natipkati……ali sada moj plan je do skoknut do hladnjaka i napasti tortu….u nečem moram utopiti mizeriju da sam stara 28 godina, zar ne? Stay tuned, i am back…….xmas cheer onionchocolate onion

wet n wild kolaž

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije - dekorativna kozmetika, Recenzije - ruke i nokti and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Recenzija 4 Wet n Wild proizvoda -Eyeshadow primer, rumenilo, lak za nokte i Brow highlighter :)

  1. Sretan ti rodendan. Ja posjedujem MegaGlo contouring duo koji je savrsen 💕😘

  2. Aneta Služek says:

    Sretan rođendan!
    I moram ti reći da sam njihove proizvode vidjela i u svojoj Bipi i bas sam se iznenadila.. nije neki esktra veliki stalak kao Catrice ili Essence ali ga ima.
    Skupljam recenzije wet n wild proizvoda pa se onda bbaca u shopping! 🙂

  3. Mare M says:

    Sretan ti rodendan i smazi malo torte i za mene. Zasad nemam nista od Wet n Wilda ali svakako zelim taj primer i pokoje rumenilo (ja spadam u kategoriju skupljacica / korisnica rumenila). I paletice mi se jako svidaju.

Leave a Reply

