Recenzija 3 Afrodita proizvoda iz Cotton&Silk linije :)

afrodita-cotton-kolaz

Hello, wew-onion-head-emoticonkao što sam obećavala evo još jednog postića o Afroditinim proizvodima, pogotovo jer su iz nove Cotton&Silk linije koju sam dobila na poklon i recenziranje za božićne praznike. U paketiću se nalaze tekući sapun, krema za ruke i gel za tuširanje, a koliko sam vidjela ova linija ima također i dvije kreme za lice.

Naravno još me čekaju šamponi za tipkanje jer ću očito isprobati sve po redu prije nego ih  napokon uspijem recenzirati, mislim da sam trenutno na broj 4 cute2-onion-head-emoticon, kao i ostale maske za lice, ali o njima jednom drugom prilikom.

Stvarno koristim jako puno Afroditinih proizvoda – nekako sam se navukla na njih i zadovoljna sam sa kvalitetom, ambalažicama, militražama proizvoda te prilično jeftinim cijenama…..a ovo je i jedan od prilično inovativnih brendova koji redovito lansiraju nove stvari, još čekam da li će početi raditi i na balzamima za usne.embarrassed3-onion-head-emoticon

afrodita-cotton-main-picture

AFRODITA COTTON&SILK LINIJA

Sadrži dragocjeni ekstrakt pamuka, koji je već iz vremena starog Egipta sinonim za mekoću, te proteine svile, koja je po strukturi slična ljudskoj koži i već stoljećima cijenjena kao vrhunac raskoši i ljepote.

Tri proizvoda, kremasti gel za tuširanje, tekući sapun za ruke te krema za ruke 2u1, kožu bogato njeguju, daju joj ugodan miris, te joj daruju osjećaj potpune mekoće pamučnih cvjetova. Proizvodi su ugodni za kožu te su primjereni za njegu suhe i najosjetljivije kože, jer je nježno umiruju i stimuliraju njeno obnavljanje.

Osim ova tri proizvoda koje sam dobila na recenziranje Cotton&Silk linija ima i dvije zanimljive kreme za liceHranjivu kremu Cotton&Silk 24 h namijenjena za suhu i osjetljivu kožu te Hidratantnu Cotton&Silk 24 h kremu za sve tipove kože, cijena im je oko 65 kn.djedica

Više o njihovim proizvodima možete saznati ovdje —

http://www.kozmetika-afrodita.com/cro/beauty-care/proizvodi/linije/njega-lica/cotton-silk/

GDJE KUPITI: Dm, Bipa, Kozmo, Muller, Afroditin webshop, Afrodita shop  u Zagrebu, mislim da  ih ima  u KTC-u te nekim drugim većim trgovinama

Ako imate pitanja  posjetite ih na Facebook stranici —> https://www.facebook.com/pages/Kozmetika-Afrodita-Hrvatska/121311061256351

linkić na Afrodita webshop —

http://webshop.afroditacosmetics.com/cro/

afrodita-cotton-gel

1. AFRODITA COTTON FLOWER – KREMASTI GEL ZA TUŠIRANJE

Obogaćen ekstraktom pamuka i dragocjenim proteinima svile u kontaktu s vodom pretvara se u bogatu formulu koja nježno čisti kožu, daje ugodan miris i daruje joj osjećaj savršene mekoće cvjetova pamuka.

SASTOJCI: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Parfum, Gossypium Herbaceum Seed Extract, Glycerin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Hydrolyzed Silk, Butylene Glycol, Glycol Distearate, Cocamide MEA, Laureth-10, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone, Butylphenyl Methylpropional

CIJENA: 250 ml – 16 kn u webshopu

Ako netko ima puno tuširalica, pogotovo finih i mirisnih, uljnih ili kremastih onda je to svakako Afrodita. Redovito nam lansiraju nove proizvode te iako koristim njihove gelove za tuširanje godinama – ima ih toliko da jednostavno još uvijek nisam uspjela sve isprobati. Ako želite pogledati više o njima linkić vam je ovdje —

http://www.kozmetika-afrodita.com/cro/beauty-care/proizvodi/linije/njega-tijela/

Ova  linija me posebno veseli jer  su ambalaže crne, koja je uz smaragdno zelenu moja najdraža boja. yeyAmbalaža ima 250 ml proizvoda i cijena je već tradicionalno za ove vrste gelova oko 16 kn. Čep je izrazito čvrst, ne trga se lako i ne propušta proizvod. Miris samog gela za tuširanje je nekako misteriozan i omamljujuć – pomalo zagasit, srednje jak, ali jako ugodan i nakon nanošenja na koži se zadržava nekih sat – dva.

Formula je tekuća, bijela, kremasta, lako se nanosi i ne treba puno proizvoda – u dodiru sa vodom lagano se pjeni – dok jedina mala razlika u usporedbi sa ostalim tuširalicama iz Afrodita linije je jako brzo ispiranje i jako čist osjećaj kože nakon tuširanja.love-onion-head-emoticon

Koža je jako mekana i lagano miriši te je dosta hidratantna da ne treba odmah stavljati dodatne mazalice, nisam primijetila nikakvo isušivanje, iritaciju ili stezanje kože – jedinu čistu i mekanu kožu na dodir.

Iako bogme ne štedim na doziranju gelova za tuširanje, ove ambalažice dosta dugo traju i mislim da su i više nego vrijedne svoje cijene. Ovaj gel za tuširanje je polako postao favorit i muške publike.

OCJENA 5/5

Kao što sam u puno drugih recenzija navela, dosad me nije ni jedan Afrodita proizvod razočarao pa tako nije ni ovaj – nekako sa novim proizvodima uvijek nadmaše one prijašnje i mislim da je ova Cotton&Silk linija pravi pogodak.

Gel je izuzetan nježan i ostavlja predivnu, mekanu i čistu kožu sa pomalo profinjenim mirisom koji će vam se ubrzo uvući pod kožu.

afrodita-cotton-sapun

2.  AFRODITA COTTON & SILK TEKUĆI KREMASTI SAPUN

Afrodita u svojoj ponudi ima veliki broj tekućih sapuna, trenutno oko 14 njih, te sadrže još noviteta.

Kožu ruku štite od isušivanja, čuvaju njenu prirodnu pH ravnotežu te djeluju blago antibakterijski. Zanimljive kombinacije prirodnih sastojaka i omamljujući mirisi brinu za ugađanje osjetilima prilikom pranja ruku.

Više o njima možete saznati ovdje —

http://www.kozmetika-afrodita.com/cro/beauty-care/proizvodi/linije/njega-ruku/tekuci-sapuni/

Cotton&Silk tekući sapun ima kremastu teksturu za baršunasto meke ruke s dugotrajno svježim mirisom! Nježna formula s ekstraktom pamuka i proteinima svile nježno čisti i njeguje kožu. Pogodno za nježnu i tanku kožu.

CIJENA: 300 ml – 16.50 kn u webshopu

SASTOJCI:

afrodita-cotton-sapun-sastojci

Ne znam kako vama, ali meni su tekući sapuni baš fora, sve te šarene bočice koje izgledaju baš elegantno i luksuzno sa doziranjem na pumpicu su jednostavno preslatke…..naravno, mojem ocu je to malo teško dokazati pa bez obzira koliko god ih ja nagomilala doma, on će se redovno primiti krutog sapuna.falling misery onion

Moram priznati da sa tekućim sapunima nemam baš puno iskustva, probala sam jedino Olea tekuće sapune i od Nivea – ali nakon što sam skužila da oba isušuju ruke, pogotovo ako u startu već imate suhu kožu, okrenula sam se Afroditi i jednostavno tamo i ostala. Ipak tekući sapuni se kod mene jako spore troše.

Osim što je ambalaža crna i pomalo luksuznog izgleda,  sam dizajn mi je presladak – elegantna bočica od 300 ml, sa čvrstim zatvaranjem koje ne propušta proizvod, a može se i odšrafati te čvrstom i velikom pumpicom sa preciznim doziranjem. Također pumpica ima zaključavanje tako da su mislili na svaki detalj.

Osobno sam veliki fan ove pumpice za doziranje jer sa njome nemam problema kao što sam imala sa nekim drugim brendovima – ili ne želi dozirati proizvod, zatim se nekako zacvika, ili je premala, plastika prekrhka i prelomljiva, itd.ljut

Još jedna super stvar je da nakon što ispraznite proizvod iz ovakvih ambalažica možete ih zadržati i jednostavno pretočiti one tekuće sapune koji dolaze u velikim bocama. Ponekad mislim da bi bilo fora ugraditi takve pumpice u velike boce od šampona – korištenje bi svakako bilo jednostavnije.

Doziranje je taman – ne treba ga puno i lagano se pjeni, formula nije masna i odlično opere ruke, a nisam primijetila nikakvo isušivanje – kao što sam to spomenula i gore, ovo je jedan i od razloga zbog kojeg sam prešla na ove tekuće sapune.

Miris je isti  kao i  kod gela za tuširanje i meni je baš super, nije jak, ali opet se osjeti i predivno miriši. Ova ambalaža bočice stvarno duge traje.

OCJENA 5/5

Meni su svi tekući sapuni iz Afrodite jednostavno predobri – imaju preslatke, profinjene i pomalo luksuznog izgleda ambalažice, odlične i nelomljive pumpice koje se mogu odšrafati te militražu koja stvarno dugo i traje. Osim toga niti jedan kojeg sam dosad imala nije mi isušivao kožu, svaki od njih ima svoj specifičan, nježan i jako ugodan miris te ne šteti koži – nisam primijetila nikakvo peckanje čak niti kod oštećene kože (svježe ranice na koži).

A zar se ne bi složili sa mnom da stvarno izgledaju luksuzno gdje god ih stavili?lol

afrodita-cotton-i-badem-kreme

3. AFRODITA COTTON&SILK KREMA ZA RUKE I NOKTE

Neophodna za svilenkaste dodire i baršunasto mekane ruke s dugotrajno svježim mirisom! Nježna formula s pamukom, proteinima svile i uljem makadamije bogato njeguje kožu ruku, jača nokte i omekšava zanoktice.

KAKO KORISTITI: Kremu nanesite nakon svakog pranja ruku te prije izlaganja agresivnijim mehaničkim nadražajima.

SASTOJCI: Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Propylheptyl Caprylate, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii Butter, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Dicaprylyl Carbonate, Gossypium Herbaceum Seed Extract, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Hydrolyzed Silk, Butylene Glycol, Theobroma Cacao Seed Butter, Parfum, Sodium Cetearyl Sulfate, Sodium Polyacrylate, Glucose, Propylene Glycol, BHT, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Butylphenyl Methylpropional, Linalool

PROTEINI SVILE I PAMUK: pružaju mekanu, glatku i ugodno mirišljavu kožu ruku

ULJE MAKADAMIJE: dobiva se iz oraha makadamije i bogato je nezasićenim masnim kiselinama. Zbog sličnosti s prirodnom masnoćom kože, brzo se upija i ugodno njeguje te zaglađuje.

KARITÉ MASLAC: ovaj egzotični sastojak dobiven iz sjemena karite stabla iznimno je bogat antioksidansima, masnim kiselinama i vitaminima. Na kožu djeluje hidratizirajuće, protuupalno i s hranjivom snagom.

KAKAO MASLAC: štiti, njeguje i omekšava kožu te održava njezinu vlažnost. Bogat je izvor vitamina E poznatog po snažnom antioksidativnom djelovanju – štiti kožu od djelovanja slobodnih radikala i tako pomaže u sprečavanju njezina preranog starenja.

CIJENA: 75 ml – 23 kn u webshopu

Afroditine kreme za ruke su bez premca meni ujedno i najdraže – naravno, nađe se tu ponekad i Nuxe, Rosalova od lavande i hrpetina drugih koje isprobavam, ali ako bih rangirala top 3 Afrodita bi ovog trena bila prva.

Mislim da trenutno imaju čak 9 krema za ruke u svojoj ponudi, osim odlične formule, dobrih sastojaka i brzoupijajuće nemasne formule ono što će vas svakako oduševiti je jako jeftina cijena. Ako želite saznati više o njima stavit ću vam linkić jer ako idem posebno pisati o svakoj plus usporedbe sa ostalim brendovima mogla bih napisati doktorat na njima.lol

http://www.kozmetika-afrodita.com/cro/beauty-care/proizvodi/linije/njega-ruku/njega-ruku/

Iako prije nekoliko godina nisam bila toliki fan krema za ruke, s vremenom radi obaveza i posla jednostavno su mi se uvukle pod kožu i postale dio moje rutine,…..što obično rezultira sa sindromom hrčka i “moraš skupit sve” sloganom.bike-onion-head-emoticon

afrodita krema i maska

Kroz godine sam isprobala nekoliko Afroditinih krema za ruke i zapravo su jedne od rijetkih koje  i potrošim do kraja, mislim da sam dosad isprobala kremu za ruke od nevena, zatim od kamilice, moju najdražu od badema te sad ovu od pamuka i svile. Vidjela sam da osim ove dodane su  još dvije nove – od argana i magnolije pa iskreno sumnjam da ću im se uspjeti oduprijeti.

O Sos kremici za badema i izvrsnoj maski za lice sam vam više već pisala u ovom postiću.

https://shadowdaleraven.wordpress.com/2016/04/20/recenzija-afrodita-sos-kreme-za-ruke-od-badema-i-why-mask-extreme-hydration-maske-za-lice/

Nakon isprobavanja ovog noviteta nisam ni sama sigurna u novi rang kremica, ova me prilično oduševila na različitim poljima testiranja sa prilično velikim WOW efektom. Mala slatka crna ambalažica od 75 ml od kvalitetne plastike i čvrstog zatvaranja pogodna je nošenje u torbici kuda god da idete.

Ne treba ju puno nanijeti, formula je jako lagana, maziva, kremasta, bijele boje i kompletno nemasna. Prilično se brzo upija i opće ne ostavlja  nikakve masne niti uljne tragove, a koža je trenutno meka i svilenkasto glatka. Pamuk, proteini svile i makadamija odlično njeguju kožu, ali i područje oko noktiju – pogotovo ako ste uspjeli iziritirati ili oštetiti.
afrodita-cotton-krema-za-ruke

Čak i nakon što sam odmah išla nešto oprati pod vodu – ruke nisu bile ni najmanje masne ili uljne, što je samo po sebi ogromno postignuće. Budući da je trenutno moj favorit i često ju tijekom dana vrtim po rukama – imam dojam da ću ju malo brže potrošiti nego što je to običaj sa drugim kremama, ali stvarno sam oduševljena sa njome.rose onion

Miris je isti kao i kod ostalih proizvoda te se zadržava neko vrijeme na koži.

OCJENA 5/5

Odlična kremica za ruke iz Afroditinog asortimana, trenutno je čak izgurala i onu od badema sa prvog mjesta – totalno me oduševila u nekoliko testnih polja. Formula je kompletno nemasna i brzo se upija, ne ostavlja tragove i nije masna čak niti nakon dodira sa vodom.

Ima predivan nježan miris i gotovo trenutno ostavlja kožu mekom i svilenkastom, čak i ako imate suhu kožu. Pomaže i kod njege područja oko noktiju. Ako ste u potrazi za dobrom kremom za ruke nemasne formule – toplo preporučam.oh my onion

Toliko o novim proizvodima od kojih sam ja opet napravila mali roman, iako još nisam odlučila što će mi biti sljedeća tema – da li ću pisati o dreamcatcherima, recenzirati još neki proizvod, zatrpati vas sa serijama koje zadnje vrijeme pratim ili napraviti žalopojku o proizvodima koji su me razočarali.

…u što mogu dodati novi rozi Schauma šampon, Loreal maskaru, neke Catrice i Essence proizvode….uglavnom skužila sam da imam toliko fail proizvoda na listi da bi već mogla napisati bar još 3  takva posta. Stay tuned.leap onion

afrodita-dar-za-novu-godinu

 

 

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije - njega tijela, Recenzije - ruke i nokti and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

