Recenzija Pto Ćurin 2 melema, seruma od smilja te anticelulitnog ulja :)

Hello, uspjela sam malo pronaći vremena da vam otipkam još jedan romanček od mojeg posta, a samim time recenziram još par proizvoda, a riječ je o hrvatskim prirodnim proizvodima iz asortimana Pto Ćurina.

Ovaj slatki paketić dobila sam doma nenadano i unutra se nalazilo 6 testera Seruma od smilja, puno pakiranje Anticelulitnog ulja te 2 testera melema – smilje i gospina trava. Budući da se ovaj puta radi o proizvodima kojima treba duži vijek testiranja za neke normalne rezultate, ovaj postić je malo trebao pričekati.

Pto Ćurin proizvodi su često na akciji u Dm-u ili ih možete kupiti na sniženim cijenama uz određeni broj bodova, što je često najavljeno na njihovoj Facebook stranici. 

PTO ĆURIN

Poljoprivredno trgovački obrt “Ćurin” djeluje na otoku Hvaru, u mjestu Gdinj koje se nalazi se 25km istočno od Jelse na 361 m nadmorske visine. Od 1955. godine obitelj se bavi uzgojem lavande. 1996. obiteljsko gazdinstvo je preregistrirano u obrt.

U svom proizvodnom programu obrt objedinjuje niz proizvoda aromatičnog i ljekovitog bilja te eteričnih ulja. Eterična ulja su aromatični tekući sastojci dobiveni ekstrakcijom iz cvjetova, plodova, listova, kore. Koriste dva načina dobivanja biljaka koja služe za proizvodnju eteričnih ulja. Tradicionalni uzgoj (lavanda) i ručno branje samoniklih biljaka. Ulja se dobivaju destilacijom vodene pare i istiskivanjem. Kada se biljke zagriju parom, eterična ulja koja se nalaze u biljci isparavaju. Ulje pluta na površini. Istiskivanje se koristi kod plodova citrusa u kojima se eterično ulje nalazi ispod površine kore.

Trenutno u svojoj ponudi imaju začine, poklon setove, mirisne vrećice, eterična ulja, bazna ulja te prirodnu kozmetiku – meleme, serum i anticelulitno ulje.

GDJE KUPITI: DM, a začine možete pronaći u Super i Maxi Konzumima

Ako želite više saznati o njima i proizvodima posjetite ih ovdje —-

http://curin-hvar.com/hr/

…..ili na njihovoj Facebook stranici

https://www.facebook.com/PTO-%C4%86urin-307965135994465/

Prošli puta pisala sam vam o par Pto Ćurin proizvoda – mirisnoj vrećici lavanda, začinima, malom eteričnom ulju od lavande te hvarskom melemu – koje sam jednom prilikom dobila u nagradnoj igri te odlučila napisati mali postić o njima budući da sam bila impresionirana sa tim proizvodima. Ako želite baciti oko na tu recenziju, linkić vam je ovdje ———

Predstavljanje nekoliko proizvoda iz asortimana Pto Ćurina 🙂

1.PTO ĆURIN ANTICELULITNO ULJE

100% prirodno ulje za masažu s hvarskim eteričnim uljima lavande, ružmarina, limuna i grejpa. Anticelulitno ulje koje pospješuje prokrvljenost kože, ima učvršćujući efekt te kožu ostavlja zategnutom i glatkom.

KAKO KORISTITI:  Svakodnevno dobro umasirati na područja zahvaćena celulitom.

SASTOJCI:  prunus amygdalus dulcis oil, corylus avellana seed oil, olea europaea fruit oil, citrus grandis peel oil, tocopherol, lavanula hybrida flower oil, rosmarinus officinalis leaf oil, citrus limon peel oil

CIJENA: 125 ml -69,90kn

Celulit je potkožna naslaga masnog tkiva s karakterističnim udubinama i čvorićima (“narančina kora”) ; stanje kod kojeg dolazi do nagomilavanja masnoća i toksina pod kožom uslijed čega dolazi do slabljenja vezivnog tkiva, koje povezuje kožu sa mišićima te stvaranja karakterističnog nabiranja gornjeg sloja kože. Celulit je problem s kojim se susreće skoro svaka žena bez obzira na dob, a najčešće se pojavljuje na bedrima, stražnjici i nogama.

Ovo anticelulitno ulje dolazi u kartonskoj kutijici te unutra sadrži staklenu bočicu od 125 ml proizvoda te jednostavnost dizajna me pomalo podsjeća na bočice od sirupa za kašalj. Bočica ima čvrsti plastični čep koji dobro zatvori proizvod pa ne dolazi do curenja ulja.

Unutar grla bočice nalazi se plastika za preciznije i lakše doziranje, a samo ulje je jako tekuće pa oprezno sa doziranjem. Nasreću, upija se jako brzo, a miris je srednje jak te prevladava lavanda sa citrisnom notom. Proizvod sadrži eterična ulja lavande, ružmarina, limuna i grejpa te je 100%  prirodno.

Ne treba ga puno dozirati, lako se razmazuje i koža odlično reagira na njega, pogotovo suha koža tijela koja ga popije. Nakon par korištenja koža je mekana, njegovana i nahranjena, miris se neko vrijeme zadržava na koži, ali tretirate područja sa celulitom pa ionako nije važno.

Sad……da odmah istaknem, nema te magične kreme, ulja, seruma ili čudotvornog proizvoda koji će vam odmah riješiti celulit sa kože, lijepo ju nahraniti, ispeglati, a da usput izgubite i na kilaži…..osim ako stvarno ne znate magičnu formulu ili ste studirali u svijetu Harry Pottera.

Borba sa celulitom je dugotrajna, zahtjevna i sve samo ne lagana dok je tržište puno proizvoda koji obećavaju sve i svašta. Zasad sam koristila neke proizvode za celulit, većinom od Nivea brenda i nakon nekoliko vrsta proizvoda došla do zaključka da jedino možete popraviti stanje dehidrirane kože, ali bez da pokrenete dupe iz kauča nećete imati velike rezultate.

Ove godine sam malo više odlučila posvetiti svojem zdravlju pa sam se tako bacila i na zdraviju prehranu sa smanjenim unosom junk fooda i cole ( obično traje dok ne vidim čips na akciji), kao i redovitom vježbanju bar 40 mn dnevno – dobar trik za tjeranje migrena. Stoga anticelulitno ulje se dobro uklopilo u moju rutinu, a i zadnjih par godina postala sam veliki fan masaža……….već se dulje vrijeme spremam otić u neki salon na kompletnu masažu, ali nikako uskladiti svoj raspored sa nekim kvalitetnim salonom u svojoj okolici.

Došla sam do zaključka kako od svih tih proizvoda za tretiranje celulita – ulja mi i najviše odgovaraju, o nekima sam čak i pisala već, jer imam više koristi od njih – ne samo poticanje cirkulacije masažom, meke i nahranjene kože – pogotovo ako imate jako suhu kožu tijela, neki sastojci u uljima djeluju umirujuće pa smanjuju i iritaciju nakon depilacije, masažom opušate  umorne i napete mišiće, ali i ponekad spriječite grčeve u nozi……te naravno, ako je proizvod dobar, učinite i nešto na pitanju celulita.

Ovo anticelulitno ulje je izrazito jednostavno za upotrebu, sporo se troši jer ga treba u malim količinama i nije masno – brzo se upija u kožu te ne ostavlja nikakve uljne ili masne tragove na koži ili odjeći. Koža ga lijepo upije, a s vremenom vidite kako je zdravija, mekša, nahranjena i nema one suhoće te bolje izgleda -sa manje nepravilnosti i efekta narančine kore.

Iako ovo ulje nije magično ispeglalo moju kožu da izgleda poput fotošopiranog supermodela, zadovoljna sam sa rezultatima – pogotovo jer sam ukomponirala promjenu prehrane, vježbanje i tretiranje celulita u jednom. Mislim da će mi trebati još dosta vremena da postignem određeni cilj, ali laganim koracima idem polako tome.

OCJENA 5/5

Militraža ulja dugo traje, a najviše mi se sviđa nemasna formula koja se jako brzo upija u kožu te prirodni sastojci koji ju lijepo nahrane, ali i zategnu nakon duljeg korištenja. Mislim da je ovo prvi od proizvoda za tretiranje celulita sa kojim sa relativno zadovoljna i vjerojatno bih opet kupila, pogotovo jer mi ulja posluže za više namjena.

2.  PTO ĆURIN PRIRODNI SERUM SMILJE

Serum aktivno i dubinski hidratizira. Namijenjen je njezi lica, vrata i dekoltea.  Zbog svoje lagane teksture, emulzija seruma brzo se upija te ostavlja baršunast izgled, a rezultat je zaglađena i učvršćena koža. Jedan od glavnih sastojaka, eterično ulje smilja, sprječava nastajanje bora, revitalizira i hrani.

KAKO KORISTITI: Nekoliko kapi seruma nanijeti na očišćenu kožu ujutro i navečer.

SASTOJCI:  aqua, olea europaea fruit oil, macadamia ternifolia seed oil, argania spinosa kernel oil, isopropyl myristate, ahnfeltia concinna extract, candelilla/jojoba/rice bran polyglyceryl-3 esters, glyceryl stearate, glycerin, cetearyl alcohol, sodium stearoyl lactylate, tocopherol, polysorbate 20, helichrysum italicum flower oil, benzyl alcohol, dehydroacetic acid

CIJENA: 30 ml -89.90 kn

Zaštitna uloga smilja na koži:

  • snažno djeluje protiv slobodnih radikala
  • značajno utječe na proizvodnju kolagena
  • potiče promjene u tkivu
  • poboljšava mikrocirkulaciju, a time i detoksikaciju kože
  • antiseptički i pročišćavajuće djeluje na kožu

Da smilje zaista umanjuje bore i uklanja mrlje te druge nepravilnosti na koži, čak i kod žena u zrelijoj dobi, potvrdila su mnoga stručna istraživanja.  Poseban je naglasak stavljen na blistavost koju smilje donosi koži.

Testerići ovog seruma su me posebno odbradovali jer trenutno nemam niti jedan budući da dosad još nisam toliko ih kupovala jer ne volim stavljat pedeset stvari na svoju kožu svaki dan. Tek sam u zadnje vrijeme u potrazi za nekim dobrim serumom, tek toliko da malo vratim zdraviji izgled kože.

U paketiću sam dobila 6 testera po 3 ml – dakle, 18 ml seruma dok je originalna bočica militraže 30 ml i cijena mu je 89.90 kn. Iako se serum koristi za lice, vrat i dekolte, ja sam ga koristila pretežito na licu i to posebno na čelu gdje imam sitnije bore mrštilice, stoga je meni ova militraža jako dugo trajala.

Originalna bočica dolazi sa preciznim doziranjem dok sam sa svojih testerićima morala bit kreativna kako ih čuvati kad ih jednom otvorite – nasreću, prazna kutijica od testera melema došla je kao naručena.

Iako neki od vas nisu fan mirisa smilja ili lavande zbog preoštrog mirisa, pogotovo ako patite od migrena kao i ja, jedan od razloga zašto volim ovaj brend jest upravo miris tih biljaka – jako nježan, prirodan, svjež i nenapasni.

Zadnji okršaj koji sam imala sa proizvodima od smilja je prenapuhana kampanja Olivalovih proizvoda od smilja, pa tako i onih krema koje iskaču na svakom uglu – ne samo da imaju oštri miris koji će vas zadušiti, formulu koja peče kožu ili oči nego je i cjelokupni dojam efekta proizvoda ravan nuli, nisam mogla preživjeti niti njihovu micelarnu, a čak niti nemam osjetljivu kožu.

Stoga me ovaj serum oduševio već prvi dan, sama formula je jako tekuća i bijela, lako se nanosi, dosta brzo upija u kožu, a miris je jako nježan i jedva primjetan. Efekt na koži je pomalo osvježavajući, ugodan i koža na dodir je meka i nemasna. Već nakon par korištenja vidi se lagani napredak, koža izgleda zdravije i nakon nanošenja seruma sitnije linije borica na čelu su manje vidljive jer je koža bolje nahranjena, pogotovo suha. Naravno, za veće rezultate treba dulje korištenje – ali nakon testiranja ja sam izrazito zadovoljna sa ovim proizvodom.

Da objasnim………iako imam 28 (i pol) godina, nisam još uvijek veliki fanatik anti-age proizvoda poput “blogerica” koje sa 19 godina počnu sa anti-age proizvodima i teškim serumima…..što mi nikad nije imalo smisla niti bude. Također moja točka ciljanog živciranja je područje oko očiju, bora smijalica nemam jer imam Grumpy cat osobnost, stoga jedine bore koje vidim su one od mrštenja – a zasad oko toga ne radim još veliku paniku. Većinom se trudim koristiti prirodne proizvode pa sam zasad kolko – tolko zadovoljna sa izgledom kože.

Stoga, za moje potrebe, ovaj serum je ostvario moja očekivanja i zadovoljna sam sa njime, nakon duljeg korištenja koža je definitivno zdravija, manje sklona problemima i mekana dok su sitne linije borica nahranjene i manje vidljive. Mislim da je cijena prihvatljiva za kvalitetu koju dobite, prirodni proizvod i militražu.

OCJENA 5/5

Ovaj serum od smilja je moj favorit iz ovog paketića, ima jako nježnu i laganu formulu koja se brzo upija, jedva primjetan miris smilja te daje prilično dobre rezultate, a ako ga koristite samo za lice – prilično dugo i traje.

Svakako ga se isplati kupiti – hrvatski prirodni proizvod, čudotvorno smilje, nježna brzoupijajuća nemasna formula, prihvatljiva cijena i dobri rezultati samo su neki od razloga zašto se isplati uložiti u njega.

3.  PTO ĆURIN HVARSKI MELEM SMILJE

Olakšava probleme kože te potiče njezino obnavljanje. Djeluje blago antiseptično. Smiruje nadraženu kožu nakon predugog izlaganja suncu. Omekšava i njeguje suhu, hrapavu i popucalu kožu.

KAKO KORISTITI:  Melem nanijeti više puta dnevno u tankom sloju.

SASTOJCI:  hypericum perforatum extract, olea europaea oil, corylus avellana nut oil, prunus amygdalus dulcis oil, cera alba, cocos nucifera oil, theobroma cacao seed butter, butyrospermum parkii butter, citrus medica limonum oil, tocopheryl acetate, limonene, linalool

CIJENA: 30 ml -44.90 kn

O hvarskom melemu, onom od lavande, sam vam već pisala u prošloj recenziji pa ću malo skratiti tekst za ova dva melema. Budući da se radi o prirodnom proizvodu te dosta učinkovitom, teško je bilo suzdržati moje oduševljenje sa njima pa sam Pto Ćurin melem uvrstila u top proizvode iz ove kategorije.

Original pakiranje ovog melema dolazi u kartonskoj kutijici te sadrži 30 ml proizvoda koji se dosta sporo troši. Melem se topi pod prstima, lako nanosi i ne treba ga puno, ostavlja blagi zaštitni film na koži, smanjuje svrbež, peckanje kože na svježoj rani te potiče zacjeljivanje. Iako se radi o smilju, miris je lagan, nježan i nije napadan.

Budući da je proljetno vrijeme i ima posla vani, ovi melemi su mi odlično poslužili jer sam danima provela čisteći ogradu od bršljana, trnja i ostalih cirkusa, obrezivala ruže, itd….. – izgrebla i napiknula sam se više nego ukupno kroz cijelu godinu pa sam  time provodila testiranje  i tretiranje ozlijeđenih područja sa oba nova melema.

Sva tri melema dali su odlične rezultate u zacjeljivanju kože, a ovaj melem posebno sam koristila za suho i oštećeno područje laktova koje je s vremenom postalo bolje nahranjeno, manje suho i ispucalo.

OCJENA 5/5

Odličan melem iz asortimana Pto Ćurina, sa prirodnim sastojcima i nježne formule koja potiče zacjeljivanje i obnovu kože.

4. PTO ĆURIN HVARSKI MELEM SA GOSPINOM TRAVOM

Štiti kožu od prijevremenog starenja i sprječava stvaranje bora. Potiče obnavljanje kože. Štiti crvenu i osjetljivu te smiruje nadraženu kožu nakon predugog izlaganja suncu. Omekšava i njeguje suhu, hrapavu i popucalu kožu. Štiti i njeguje ispucane usne.

KAKO KORISTITI: Melem nanijeti više puta dnevno u tankom sloju.

SASTOJCI:  helichrysum italicum flower oil, olea europaea oil, corylus avellana nut oil, prunus amygdalus dulcis oil, cera alba, cocos nucifera oil, theobroma cacao seed butter, butyrospermum parkii butter, tocopheryl acetate, limonene, linalool

CIJENA: 30 ml -36.90 kn

Ovaj melem također dolazi u kartonskoj kutijici te 30 ml proizvoda, sporo se troši i cjenovno je prihvatljiv, pogotovo za proizvod sa prirodnim sastojcima. Formula mi se ovdje mrvicu čini gustijom od ostala dva melema, topi se prstima, lako nanosi i ne ostavlja nikakvi masni trag.

Osim za tretiranje ogrebotina i sitnih ranica, budući da sad imam tri vrste melema, ovaj sam koristila i za usne – pogotovo jer nikad nisam probala melem sa gospinom travom. Mirisa i okusa gotovo da i nema, a na usnama ostavlja blagi uljni film, usne su meke , nisu suhe niti ispucale, a moj mali slatki testerić odlično stane u svaki džep. Imam dojam da je efikasnost bolja od raznih balzama u stiku – pogotovo jer dobra većina njih ostavlja “koricu” na usnama.

Budući da trenutno imam serum od smilja za tretiranje borica, ovaj melem sam jedino testirala na ispucaloj i oštećenoj koži, poput guljenja kože na nosu nakon prehlade ili malog perutanja suhe kože na nekom oštećenom području.  Ova uljna formula upravo je odlična jer njeguje i štiti to područje te pospješuje zacjeljivanje bez da vam se proizvod na tom mjestu gomila, suši, iritira ili ostavlja masne tragove.

OCJENA 5/5

Kao i ostala dva melema iz Pto Ćurin ponude, i ovaj ima svojih odličnih funkcija, pa za kojeg se god odlučili – svaki je dobar izbor, meni je osobno ovaj melem od gospine trave favorit od ova tri.

Eto, toliko o ovim proizvodima, nadam se da su vam bar neki zapeli za oko, a sljedeće će na recenziranje možda ona famozna Elmex pasta za zube koju sam preplatila u ljekarni, da bi na kraju ju vidjela po deset kn i više smanjenoj normalnoj cijeni u supermarketima.

Također radim na postiću o serijama koje sam gledala u zadnje vrijeme, ali azijske – najveći favoriti su mi trenutno korejske, a škicnem i japanske, kineske pa i one iz tajvanske produkcije – jednostavno imaju određenu dozu humora, šarm i zanimljive radnje koje odskaču od američke produkcije, naravno, da me pitate kako se zovu opći glavni likovi – vjerojatno ih ne bih znala navesti niti nakon par epizoda.

Dok malo napravim mjesta u svom rasporedu, napravit ću i obećano darivanje, trenutno se utapam u obvezama, ali kako u tim serijama kažu…….fighting!

…………

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije - njega lica, Recenzije - njega tijela, Recenzije - Prirodna kozmetika and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment